Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Εκπαιδευτική πολιτική και στρατηγικές αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000401624
http://
Τίτλος Εκπαιδευτική πολιτική και στρατηγικές αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Συγγραφέας Σακελλαρίδης, Αθανάσιος
Σύμβουλος διατριβής Ν. Παπαδάκης
Περίληψη Η εργασία αυτή προσπαθεί να διαφωτίσει και να ανιχνεύσει όλους εκείνους τους παράγοντες που επηρέασαν και που μάλλον συνεχίζουν να επηρεάζουν την εφαρμογή της αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, δηλαδή των εκπαιδευτικών και του έργου τους στην Ελλάδα, καθώς και τη σχέση και αλληλεπίδραση που υπάρχει μεταξύ αξιολόγησης και ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης τόσο το τι ισχύει σε νομοθετικό πλαίσιο για το συγκεκριμένο ζήτημα στη χώρα μας, όσο και σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο και μέσω των ερευνητικών δεδομένων μας, γίνεται μια προσπάθεια συσχέτισης των αντιδράσεων των εκπαιδευτικών της Π.Ε και συγκεκριμένα του Ν. Χανίων απέναντι στις πρόσφατες προσπάθειες εφαρμογής ενός νέου νόμου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, του ΠΔ 152/2013. Από την έρευνά μας προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί δε φαίνεται να παίρνουν γενικά αρνητική θέση απέναντι στην αξιολόγηση, με την προϋπόθεση όμως ότι θα λαμβάνονται υπόψη κάποιες παράμετροι για τις οποίες θεωρούν ότι παίζουν αρνητικό ρόλο τόσο στη διαδικασία αξιολόγησης όσο και στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της. Πρέπει να επισημανθεί ότι η αλλαγή της πολιτικής κατάστασης που συντελέστηκε με την εκλογική διαδικασία τον Ιανουάριο του 2015, οδήγησε σε ένα άτυπο «πάγωμα» όλων των εξελίξεων που άπτονταν του συγκεκριμένου νομικού πλαισίου της αξιολόγησης, όχι μόνο για το εκπαιδευτικό ανθρώπινο δυναμικό, αλλά για ολόκληρο το δημόσιο τομέα, χωρίς όμως να καταργήσει κανέναν εφαρμοστικό νόμο. Οι τοποθετήσεις και οι θέσεις-δεσμεύσεις της σημερινής κυβέρνησης περί διαβούλευσης, κατάργησης της τιμωρητικής αξιολόγησης με τη δημιουργία ενός νέου πλαισίου «αποτίμησης», μένει να διαπιστωθούν στην πράξη, τόσο ως προς την εφαρμογή τους, όσο και ως προς το περιεχόμενο.
Φυσική περιγραφή 462 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Ημερομηνία έκδοσης 2015
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Κοινωνιολογίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 37

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2018-07-02