Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Ενα εργαλείο για ηλεκτρονική μάθηση βασισμένο σε τεχνικές συλλογισμού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000364606
Τίτλος Ενα εργαλείο για ηλεκτρονική μάθηση βασισμένο σε τεχνικές συλλογισμού
Άλλος τίτλος A framework for electronic education based in reasoning mechanic
Συγγραφέας Φιλιοπούλου, Ειρήνη Αλέξανδρος
Σύμβουλος διατριβής Νικολάου, Χρήστος
Συνεργάτης Πλεξουσάκης, Δημήτριος
Καλογιαννάκης, Μιχάλης
Παπαδάκης, Νικόλαος
Περίληψη Στην εποχή μας οι αλλαγές πραγματοποιούνται με ραγδαίους ρυθμούς. Η νέα οικονομία βασίζεται στη γνώση. Οι παραδοσιακές μορφές εκπαίδευσης, δεν επαρκούν πλέον για να καλύψουν τις ανάγκες της σύγχρονης οικονομίας, που ανανεώνονται σταδιακά με την υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων εκπαίδευσης. Στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση σχεδόν επιβάλλεται η χρήση ηλεκτρονικής μάθησης λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρει. Επιπλέον είναι εφικτή η διεξαγωγή ενός μαθήματος με το συνδυασμό της παραδοσιακής μάθησης με την ηλεκτρονική. Στην ηλεκτρονική εκπαίδευση ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα θεωρείται η ύπαρξη διαδικασιών που διευκολύνουν και αναπτύσσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου. Η ποιότητα της επικοινωνίας έχει καθοριστική σημασία τόσο στην εκπαιδευτική διεργασία όσο και την επιτυχία σπουδών των εκπαιδευόμενων. Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκε ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ως ενδιάμεσο της επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενουπου εφαρμόζει τεχνικές συλλογιστικής βασισμένες σε περιπτώσεις κειμένου, ώστε να αυτοματοποιηθεί η διαδικασία απάντησης των αποριών του εκπαιδευόμενου προς όφελος τόσο του εκπαιδευτή όσο και του εκπαιδευόμενου. Για τον εκπαιδευτή η αυτοματοποίηση της διαδικασίας αυτής μειώνει σημαντικά το φόρτο εργασίας και ενασχόλησής του, και για τους εκπαιδευομένους ελαχιστοποιείται η αναμονή της απάντησής του. Το σύστημα βασίζεται στη χρήση της προϋπάρχουσας γνώσης για την επίλυση των αποριών από τους εκπαιδευόμενους. Έτσι σε μια καινούργια απορία ελέγχεται αν υπάρχει γνώση για την επίλυσή της από προηγούμενες περιπτώσεις που είχαν επιλυθεί στο παρελθόν από τον εκπαιδευτή. Αν το σύστημα εντοπίσει προϋπάρχουσα γνώση για την επίλυση της απορίας την επιστρέφει στον εκπαιδευόμενο χωρίς την μεσολάβηση του εκπαιδευτή. Στην αντίθετη περίπτωση που δεν εντοπιστεί πληροφορία ώστε να επιλύει την απορία, την επιλύει ο εκπαιδευτής, και αυτή η γνώση αποθηκεύεται στο σύστημα για την επίλυση παρόμοιων αποριών στο μέλλον. Η εφαρμογή του συστήματος μπορεί να πραγματοποιηθεί για τη διδασκαλία μαθημάτων όλων των θεματικών ενοτήτων.
Φυσική περιγραφή xviii, 89 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Αγγλικά
Θέμα Electronic education
Framework
Reasoning mechanic
Ημερομηνία έκδοσης 2011-03-18
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 95

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 32