Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός και Υλοποίηση του Γραφικού Τμήματος του Λαβυρίνθου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου uch.csd.msc//1992georgis
Τίτλος Σχεδιασμός και Υλοποίηση του Γραφικού Τμήματος του Λαβυρίνθου
Άλλος τίτλος Design and Implementation of the Graphics Portion of the Labyrinth System
Συγγραφέας Γεωργής, Χρήστος
Συντελεστής Μ. Κατεβαίνης
Περίληψη Η εργασία αυτή αναφέρεται στα σημαντικότερα θέματα που προέκυψαν κατά την ανάλυση και υλοποίηση του γραφικού τμήματος του Λαβύρινθου: παρουσιάζονται οι επιλογές που έγιναν σε διάφορα σχεδιαστικά και αλγοριθμικά ζητήματα και αναπτύσσεται ο τρόπος με τον οποίο υλοποιήθηκαν οι αλγόριθμοι που επιλέχτηκαν. Ο Λαβύρινθος είναι ένας πυρήνας γενικής χρήσης για την ανάπτυξη γραφικών εργαλείων και εργαλείων CAD. Παρέχει ένα σύνολο από μηχανισμούς σχεδίασης γραφικών αντικειμένων και διασύνδεσης αυτών σε ιεραρχικά δίκτυα κυττάρων. Το γραφικό τμήμα του είναι υπεύθυνο για τον χειρισμό των συσκευών εισόδου και την επικοινωνία του συστήματος με τον χρήστη, η οποία περιλαμβάνει και την απεικόνιση στην οθόνη των γραφικών αντικειμένων του. Στην εργασία αυτή αναπτύσσονται οι αποφάσεις που πάρθηκαν ώστε το γραφικό τμήμα του Λαβύρινθου να έχει γρήγορους χρόνους απόκρισης στις εντολές που δέχεται από τους χρήστες του. Παρουσιάζονται ακόμα οι μηχανισμοί επιλογής και επανασχεδίασης του συστήματος. Ο χρήστης μπορεί να επιλέγει κύτταρα στην οθόνη με σκοπό να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά τους. Μετά από κάθε μεταβολή ένα ή περισσότερα κύτταρα χρειάζεται να επανασχεδιαστούν. Οι δύο παραπάνω μηχανισμοί στηρίζονται στην ύπαρξη ορθογωνίων περιγραμμάτων (bounding boxes) για τα κύτταρα του συστήματος. Ακόμα αναλύεται ο τρόπος που ο Λαβύρινθος υποστηρίζει πολλαπλά χρώματα, πολλαπλά είδη γραμμών, πολλαπλά είδη γραφής, και πολύπλοκες σχεδιαστικές οντότητες (widgets), καθώς και ο μηχανισμός εκτύπωσης μέσω της δημιουργίας αρχείων PostScript. Τέλος, στην εργασία αυτή παρουσιάζεται το σύνολο των μεταβολών που χρειάζεται να γίνουν ώστε ο Λαβύρινθος να χειρίζεται επικαλυπτόμενα κύτταρα, δηλαδή να δίνει στον χρήστη τη ψευδαίσθηση ότι μερικά αντικείμενα βρίσκονται πάνω από άλλα. Αυτή η ψευδαίσθηση επηρεάζει τόσο την επιλογή όσο και την επανασχεδίαση των κυττάρων ενός σχεδίου. Κατά την επιλογή πρέπει να επιλέγεται το "πάνω" κύτταρο, όταν υπάρχουν περισσότερα από ένα υποψήφια για επιλογή κύτταρα.
Θέμα Πληροφοριακά Συστήματα και Τεχνολογία Λογισμικού
Ημερομηνία έκδοσης 1992-03-01
Ημερομηνία διάθεσης 1997-06-2
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 127

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2

No preview available

Προβολή Εγγράφου