Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    An artificial presenter avatar with social behaviour, emotion-driven animation and mini games  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000339001
Τίτλος An artificial presenter avatar with social behaviour, emotion-driven animation and mini games
Άλλος τίτλος Τεχνητός Χαρακτήρας Παρουσιαστή με Κοινωνική Συμπεριφορά, Συναισθηματικά Καθοδηγούμενες Κινούμενες Εικόνες και Παράπλευρα Παιγνίδια
Συγγραφέας Καρουζάκη, Ευφροσύνη Δημήτριος
Σύμβουλος διατριβής Σαββίδης, Αντώνης
Περίληψη Στην παρούσα εργασία μελετάμε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός τεχνητού παρουσιαστή παιχνιδιών με το όνομα Amby, ως χαρακτήρα λογισμικού που υποστηρίζει κοινωνική συμπεριφορά και έλεγχο συναισθηματικά καθοδηγούμενων κινούμενων εικόνων. Η βασική ιδέα είναι κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού, ένας ανεξάρτητος χαρακτήρας με διάχυτη παρουσία παρακολουθεί την εξέλιξη του παιχνιδιού και τις ενέργειες των παικτών για να κάνει τυπικά κοινωνικά σχόλια. Επιπροσθέτως, σε συνεργασία με το κυρίως παιχνίδι, ο χαρακτήρας μας παρέχει επιπλέον προκλήσεις για τους παίκτες, τα επονομαζόμενα παράπλευρα παιχνίδια, όπως είναι η κρεμάλα και η τυχαία επιλογή καρτών. Επίσης παρουσιάζει βασικά στοιχεία του παιχνιδιού όπως τα αντικείμενα των παικτών, τις ζωές τους και η βαθμολογία τους, ενώ επιτρέπει τη ρίψη ζαριών.
Η συμπεριφορά του χαρακτήρα υιοθετεί το μοντέλο «αισθάνομαι – σκέφτομαι – ενεργώ» που είναι τυπικό για χαρακτήρες παιχνιδιών, ενώ εσωτερικά είναι υλοποιημένο σαν προσαρμόσιμη συμπεριφορά στην οποία κοινωνικές αντιδράσεις καθορίζονται από ερεθίσματα που προέρχονται από το παιχνίδι. Σε αυτό το πλαίσιο, όλο το τμήμα της τεχνητής νοημοσύνης είναι υλοποιημένο σε δύο επίπεδα λήψης αποφάσεων χρησιμοποιώντας μια κατάλληλη προϋπάρχουσα γλώσσα.
Ο Amby προβάλλεται ως ένας ανθρωπόμορφος χαρακτήρας εμφανίζοντας επί του παρόντος βασικά χαρακτηριστικά όπως μάτια, μύτη, αυτιά, μαλλιά και στόμα. Σε αυτό το πλαίσιο, εκφράσεις όπως χαρά, λύπη, έκπληξη ή οργή υποστηρίζονται, διαχειριζόμενες από ένα πυρήνα συναισθηματικά καθοδηγούμενων κινούμενων εικόνων, σύμφωνα με τις συναισθηματικές μεταβάσεις που καθοδηγούνται από το βασικό τμήμα της τεχνητής νοημοσύνης. Για να αντιμετωπιστούν οι προαναφερθείσες προκλήσεις, η υλοποίηση του Amby έγινε σε τρεις ξεχωριστές γλώσσες προγραμματισμού: (α) οι υποκείμενες υπηρεσίες και η επικοινωνία με το κυρίως παιχνίδι, σε C++, (β) κανόνες λήψης αποφάσεων, σε DMSL, και (γ) απεικόνιση, κινούμενες εικόνες και παράπλευρα παιχνίδια, σε Delta.
Φυσική περιγραφή xiii, 73 σ. : εικ. ; 30 cm.
Γλώσσα Αγγλικά
Ημερομηνία έκδοσης 2008-12-04
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 168

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 12