Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Διδακτικές μέθοδοι ανάπτυξης του κριτικού γραμματισμού στο σχολείο  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000385216
Τίτλος Διδακτικές μέθοδοι ανάπτυξης του κριτικού γραμματισμού στο σχολείο
Άλλος τίτλος Teaching methods in attempting to develop critical literacy in school
Συγγραφέας Μάζη, Μαρία Ι
Σύμβουλος διατριβής Ε. Κατσαρού
Μέλος κριτικής επιτροπής Ι. Σπαντιδάκης
Μέλος κριτικής επιτροπής Α. Μιχάλης
Περίληψη Αυτή η εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής έρευνας στα πλαίσια του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στην ΣΤ΄ Τάξη Δημοτικού σε ένα σχολείο του Νομού Ρεθύμνου, κατά την οποία μελετήθηκαν και παρουσιάζονται οι διδακτικοί μέθοδοι ανάπτυξης του κριτικού γραμματισμού. Η έρευνα μας στηρίχτηκε στην μεθοδολογία της έρευνας δράσης (action research). Τα δεδομένα (φύλλα παρατήρησης διδασκαλιών, κείμενα μαθητών και οι απομαγνητοφωνήσεις των διδασκαλιών) έγινε με μια ποιοτική ανάλυση με βάση τέσσερις κατηγορίες που προέκυψαν από αυτά. Από τα αποτελέσματα της έρευνας μας προκύπτει ότι οι μέθοδοι διδασκαλίας που καλλιεργούν τον κριτικό γραμματισμό είναι οι μαθητοκεντρικές-διερευνητικές μέθοδοι, οι οποίες βασίζονται στο κονστρουκτιβιστικό μοντέλο διδασκαλίας καθώς δίνουν την δυνατότητα στους ίδιους τους μαθητές να ανακαλύψουν την γνώση και να την αντιμετωπίσουν πολύπλευρα.
Φυσική περιγραφή 355 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Critical literacy
Literacy
Teaching methods
Γραμματισμός
Διδακτικοί μέθοδοι
Κριτικός γραμματισμός
Ημερομηνία έκδοσης 2014
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 256

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 443