Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Μαθησιακές δυσκολίες και άλγεβρα. Καθολικός σχεδιασμός της διδασκαλίας στο λύκειο, με χρήση δομημένων φύλλων εργασίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000368469
Τίτλος Μαθησιακές δυσκολίες και άλγεβρα. Καθολικός σχεδιασμός της διδασκαλίας στο λύκειο, με χρήση δομημένων φύλλων εργασίας
Άλλος τίτλος Learning Disabilities and Algebra. Universal Design of Instruction in Upper High School, Using Structured Worksheets
Συγγραφέας Ευθυμίου, Μαρία Παναγιώτης
Σύμβουλος διατριβής Κουρουνιώτης Χρήστος
Συνεργάτης Πόταρη, Χ.
Συνεργάτης Αντωνιάδης, Ι.
Περίληψη Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη της υπάρχουσας βιβλιογραφίας γύρω από τις Μαθησιακές Δυσκολίες και το συσχετισμό των χαρακτηριστικών της αντίστοιχης ομάδας μαθητών με τη διδασκαλία της Άλγεβρας. Παρουσιάζονται αρχικά οι κύριες προτεινόμενες μέθοδοι και διδακτικές τεχνικές αντιμετώπισης, η επιλογή των οποίων γίνεται με γνώμονα τη δυνατότητα εφαρμογής από εκπαιδευτικό γενικής αγωγής στη βαθμίδα του Λυκείου. Στη συνέχεια σχεδιάζεται η διδασκαλία ενός κεφαλαίου Άλγεβρας επιπέδου Λυκείου, με στόχο να ενσωματωθούν σε αυτήν κατά το δυνατόν περισσότερες από τις προτεινόμενες προσαρμογές. Υποτίθεται εξ αρχής ότι στην τάξη για την οποία σχεδιάζεται η διδασκαλία, υπάρχουν μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες, οι οποίοι αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε συγκεκριμένες δεξιότητες, που οι έρευνες σχετίζουν με την μαθηματική επίδοση. Με αυτή την υπόθεση, επιλέγεται ο σχεδιασμός της διδασκαλίας να γίνει στα πλαίσια μιας πρωτοβάθμιας πρόληψης, η οποία επικεντρώνεται στον καθολικό σχεδιασμό της διδασκαλίας, απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, αλλά διαχειρίζεται αρχές που διέπουν τις ανάγκες του ειδικού μαθητικού πληθυσμού της τάξης. Πρακτικό παράγωγο της παρούσας μελέτης αποτελεί μια ολοκληρωμένη σειρά δομημένων φύλλων εργασίας, η μορφή των οποίων καθορίζεται από το είδος των δυσκολιών που εμφανίζουν κάποιοι από τους μαθητές. Καταδεικνύεται έτσι ο τρόπος, με τον οποίο η σύσταση της εκάστοτε τάξης, οι δυνατότητες αλλά και οι αδυναμίες των μαθητών που την αποτελούν, καθορίζουν και την προσέγγιση της διδασκαλίας.
Φυσική περιγραφή viii,172 σ : εικ. ; 28 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Algebra
First – degree prevention
Learning Disabilities
Learning Disabilities in Mathematics
Mathematics education
Teaching adjustments
Teaching methods
Teaching strategies
Upper high school
Worksheets
Άλγεβρα
Διδακτική Μαθηματικών
Λύκειο
Μέθοδοι διδασκαλίας
Μαθησιακές Δυσκολίες
Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά
Προσαρμογή διδασκαλίας
Πρωτοβάθμια πρόληψη
Τεχνικές διδασκαλίας
Φύλλα εργασίας
Ημερομηνία έκδοσης 2011-07-15
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Μαθηματικών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 708

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 94