Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Συναισθηματική αυτορρύθμιση : ο ρόλος της στην αυτοεκτίμηση και το αίσθημα ευημερίας παιδιών 10-12 ετών  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469667
Τίτλος Συναισθηματική αυτορρύθμιση : ο ρόλος της στην αυτοεκτίμηση και το αίσθημα ευημερίας παιδιών 10-12 ετών
Άλλος τίτλος The role of emotional regulation in self-esteem and well-being among children aged 10-12
Συγγραφέας Αθανασάκη, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Κορνηλάκη Αικατερίνη
Περίληψη Η ικανότητα ρύθμισης των συναισθημάτων είναι καίρια για την ευημερία και την επιτυχία του ατόμου σε διάφορους τομείς της ζωής του. Παράλληλα ο βαθμός αυτοεκτίμησης και η ευημερίας του ατόμου συνδέεται με την ψυχική του υγεία και τη γενικότερη ικανοποίηση από τη ζωή. Τα τελευταία χρόνια ο δυτικός κόσμος πάσχει ολοένα και περισσότερο από προβλήματα ψυχικής υγείας, τα οποία έχουν αυξηθεί και στα παιδιά και τους εφήβους. Οι ερευνητές και η πολιτεία έχουν στρέψει την προσοχή τους στη μελέτη των συναισθημάτων και της ψυχικής υγείας με σκοπό την αντιμετώπιση και την πρόληψη των ψυχικών διαταραχών αλλά και την προώθηση της ευημερίας του ατόμου και της κοινότητας. Η εν λόγω μελέτη εξέτασε τον ρόλο της συναισθηματικής αυτορρύθμισης στην αυτοεκτίμηση και το αίσθημα ευημερίας παιδιών 10-12 ετών. Ακόμα εξετάστηκαν οι τομείς της αυτοαντίληψης σε σχέση με το φύλο, την αυτορρύθμιση, την αυτοεκτίμηση και την ευημερία. Το δείγμα αποτέλεσαν 112 μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, οι οποίοι συμπλήρωσαν τρία ερωτηματολόγια. Για τη μέτρηση της αυτορρύθμισης το ερωτηματολόγιο των Gross & John («Emotion Regulation Questionnaire, ERQ»), για την αυτοεκτίμηση το «Πως Αντιλαμβάνομαι Τον Εαυτό Μου» («ΠΑΤΕΜ ΙΙ») και για την ευημερία το «Warwick-Edinburgh Mental Scale». Τα αποτελέσματα έδειξαν ασθενή συσχέτιση της αυτορρύθμισης με την αυτοεκτίμηση και την ευημερία. Ακόμα, η συναισθηματική αυτορρύθμιση, η αυτοεκτίμηση και η ευημερία συσχετίστηκαν ασθενώς ή και μέτρια με τομείς της αυτοαντίληψης, όπως η σχολική ικανότητα, οι σχέσεις με τους συνομηλίκους, η αθλητική ικανότητα, η φυσική εμφάνιση και η διαγωγή-συμπεριφορά. Τέλος, τα αποτελέσματα συζητούνται σε σχέση με τα ευρήματα της διεθνούς βιβλιογραφίας. Επίσης, αναφέρονται πρακτικές εφαρμογές, περιορισμοί και πλεονεκτήματα της μελέτης καθώς και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Φυσική περιγραφή 79 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Emotional regulation
Kids
Self-esteem
Self-perception
Well-being
Αυτοαντίληψη
Αυτοεκτίμηση
Ευημερία
Παιδιά
Συναισθηματική αυτορρύθμιση
Ημερομηνία έκδοσης 2024-12-02
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 1677

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 10