Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η επίδραση των διαδραστικών τηλεδιασκέψεων του προγράμματος "Οδυσσέας" στο κοινωνικό και ψυχολογικό προφίλ των μαθητών ολιγοθεσίων δημοτικών σχολείων : η περίπτωση του 3/θ Δ.Σ.Βοριζίων  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441481
Τίτλος Η επίδραση των διαδραστικών τηλεδιασκέψεων του προγράμματος "Οδυσσέας" στο κοινωνικό και ψυχολογικό προφίλ των μαθητών ολιγοθεσίων δημοτικών σχολείων : η περίπτωση του 3/θ Δ.Σ.Βοριζίων
Άλλος τίτλος The effect of the interactive teleconferences of the "Odysseas" program on the social and psychological profile of the students of multi-position primary schools : the case Vorizia primary school
Συγγραφέας Γεωργιακάκης, Χαράλαμπος
Σύμβουλος διατριβής Μανούσου Ευαγγελία
Μέλος κριτικής επιτροπής Ιβρίντελη Μαρία
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Περίληψη Στη σημερινή εποχή η εξέλιξη της τεχνολογικής προόδου είναι ραγδαία,συνεχής και αδιάκοπη.Κάθε μέρα που περνάει μας φέρνει νέα τεχνολογικά δεδομένα και εξελίξεις σε κάθετι που βρίσκεται γύρω μας. Η εξέλιξη της τεχνολογίας αναπόφευκτα δε γίνεται να μην επηρεάσει τη σχολική πράξη και διδασκαλία αλλά και να την καθορίσει. Ένας σύγχρονος εκπαιδευτικός πρέπει να είναι σε θέση να αξιοποιεί τα τεχνολογικά μέσα που έχει στη διάθεσή του με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει τη διδασκαλία και τη μάθηση μέσα στο σχολικό του περιβάλλον. Σκοπός της έρευνας στην παρούσα εργασία είναι η μελέτη της επίδρασης των σχολικών τηλεδιασκέψεων, στα πλαίσια του προγράμματος «Οδυσσέας», στο κοινωνικό και ψυχολογικό υπόβαθρο των μικρών μαθητών και μαθητριών,στο Ολιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείο Βοριζίων. Το 3/Θ Δημοτικό Σχολείο Βοριζίων, από τον Μάρτιο έως και τον Μάιο του σχολικού έτους 2018-2019, συμμετείχε στην ανάπτυξη και υλοποίηση διαθεματικών δραστηριοτήτων συνεργατικής οικοδόμησης της γνώσης από απόσταση, μέσω διαδραστικών τηλεδιασκέψεων, με το Μονοθέσιο Δημοτικό Σχολείο Γαράζου, στα πλαίσια του προγράμματος «OΔΥΣΣΕΑΣ 2019», του Εργαστηρίου Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α.) του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστήμιου Κρήτης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2019 και το δείγμα ήταν 14 μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του 3/Θ Δημοτικού Σχολείου Βοριζίων. Για τη μεθοδολογία έρευνας, επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση αφού πρόκειται για έρευνα δράσης και ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια των μαθητών πριν και μετά την έναρξη του προγράμματος, έγινε επεξεργασία των δεδομένων μέσω της ανάλυσης περιεχομένου και εξαγωγή των ερευνητικών αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναδεικνύουν ότι η διαδραστική τηλεδιάσκεψη αποτελεί σημαντικό εργαλείο οικοδόμησης της γνώσης στη διάθεση του εκπαιδευτικού, με ιδιαίτερα σημαντικά οφέλη στην κοινωνικοποίηση, ενσυναίσθηση, αυτοεκτίμηση και ψυχολογική τόνωση των μαθητών, οι οποίοι βρίσκονται σε ένα απομακρυσμένο, κοινωνικά περιορισμένο και με λιγοστά ερεθίσματα σχολικό περιβάλλον, όπως αυτό ενός ολιγοθέσιου Δημοτικού Σχολείου.
Φυσική περιγραφή 99 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Cooperative learning
Interactive teleconferencing
Multigrade School
School Distance Learning
Socialization
Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη
Κοινωνικοποίηση
Ολιγοθέσιο Σχολείο,
Συνεργατική μάθηση
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2019
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 363

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 7