Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Ο χρόνος στην οθόνη και η εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς στην πρώιμη παιδική ηλικία : ο ρυθμιστικός ρόλος της συναισθηματικής σχέσης γονέα-παιδιού και της φυσικής αγωγής  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000467999
Τίτλος Ο χρόνος στην οθόνη και η εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς στην πρώιμη παιδική ηλικία : ο ρυθμιστικός ρόλος της συναισθηματικής σχέσης γονέα-παιδιού και της φυσικής αγωγής
Άλλος τίτλος Screen time and the manifestation of behavioral problems in early childhood : the moderating role of the parent-child emotional relationship and physical exercise
Συγγραφέας Παντελίδου, Γλυκερία
Σύμβουλος διατριβής Μανωλίτσης Γιώργος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας συσχετιστικής μελέτης είναι η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στο χρόνο ενασχόλησης των παιδιών της πρώιμης παιδικής ηλικίας με οθόνες (τάμπλετ, κινητό, τηλεόραση, Η/Υ) και την εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς. Ειδικότερα εξετάζεται ο ρυθμιστικός ρόλος της συναισθηματικής σχέσης γονέα-παιδιού και της φυσικής αγωγής/δραστηριοτήτων σωματικής άσκησης των παιδιών σε αυτή τη σχέση, που δεν έχει μελετηθεί ακόμα από κοινού. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν γονείς παιδιών 4 έως 8 ετών (n=106) από δύο νηπιαγωγεία και δύο δημοτικά σχολεία της πόλης του Ρεθύμνου μέσω της βολικής δειγματοληψίας. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με τη χρήση του «Ερωτηματολογίου Χρόνου Οθόνης», του «Ερωτηματολογίου Δραστηριοτήτων Σωματικής Άσκησης», του «Ερωτηματολογίου Δυνατοτήτων και Δυσκολιών» (Goodman, 1997) και της «Κλίμακας Συναισθηματικής Σχέσης Γονέα-Παιδιού» (Pierce et al., 1998). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι: (α) ο χρόνος οθόνης των παιδιών συσχετίζεται θετικά με την εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς, (β) ο χρόνος οθόνης, η ελλιπής συναισθηματική σχέση γονέα-παιδιού και η ελλιπής σωματική άσκηση προβλέπουν την εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς, (γ) η σωματική άσκηση δε ρυθμίζει/τροποποιεί τη σχέση μεταξύ του χρόνου οθόνης και της εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς, (δ) η συναισθηματική σχέση γονέα-παιδιού δε ρυθμίζει τη σχέση μεταξύ του χρόνου οθόνης και της εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς, (ε) η σωματική άσκηση και η συναισθηματική σχέση γονέα-παιδιού δε ρυθμίζουν από κοινού τη σχέση μεταξύ του χρόνου οθόνης και της εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς, (στ) η ηλικία δρα σημαντικά ρυθμιστικά αποδυναμώνοντας τη σχέση μεταξύ του χρόνου οθόνης και της εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς, καθώς και προβλημάτων επικοινωνίας, (ζ) το φύλο δεν τροποποιεί τη σχέση μεταξύ του χρόνου οθόνης και της εκδήλωσης προβλημάτων συμπεριφοράς.
Φυσική περιγραφή 176 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Early childhood
Manifestation of behavior problems
Parent-child emotional relationship
Physical exercise
Screen time
Εκδήλωση προβλημάτων συμπεριφοράς
Πρώιμη παιδική ηλικία
Συναισθηματική σχέση γονέα-παιδιού
Σωματική άσκηση
Χρόνος ενασχόλησης με οθόνες
Ημερομηνία έκδοσης 2024-09-19
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 278

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2025-10-03