Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχολική συμπληρωματική Εξ αποστάσεως εκπαίδευση : σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ, για την εκμάθηση της εισαγωγής των Ομηρικών Επών (Α και Β Γυμνασίου)  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000445635
Τίτλος Σχολική συμπληρωματική Εξ αποστάσεως εκπαίδευση : σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ, για την εκμάθηση της εισαγωγής των Ομηρικών Επών (Α και Β Γυμνασίου)
Άλλος τίτλος Additional Distance learning education : design, development and evaluation of interactive material with the method of distance learning, for learning the introduction of the Homeric Epics (A and B Gymnasium)
Σύμβουλος διατριβής Καψάλη, Μαριάνθη
Επιλέξτε τιμή Χατζηδάκη Ασπασία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κιουλάνης Σπύρος
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις δυνατότητες και την αξιοποίηση της συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, αφορά στο σχεδιασμό, στην ανάπτυξη και στην αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού, με την ονομασία Chamilo Lab, βασισμένο στη μέθοδο της ΕξΑΕ για το γνωστικό αντικείμενο της εισαγωγής των Ομηρικών επών, μάθημα της Α΄και Β΄ Γυμνασίου. Σκοπός του εκπαιδευτικού υλικού είναι η συμπληρωματική ενίσχυση της δια ζώσης διδασκαλίας, με τον εκπαιδευτικό να καλείται να αξιοποιήσει το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό καθοδηγώντας τους μαθητές να το χρησιμοποιούν εξ αποστάσεως από το σπίτι μέσω του ηλεκτρονικού τους υπολογιστή, προκειμένου να κατανοήσουν αλλά και να αναζητήσουν αυτόνομα τη νέα γνώση για την εμπέδωση του συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου. Οι διδακτικές ενότητες του υλικού δομούνται στα εξής βήματα (υποχρεωτικά και προαιρετικά): 1. Στοχοθετώ, 2. Προβληματίζομαι, 3. Μελετώ, 4. Αναζητώ, 5. Εξασκούμαι, 6. Αυτοαξιολογούμαι και 7. Παίζω. Συγκεκριμένα το 6ο βήμα, Αυτοαξιολογούμαι, αποτελείται από 6 επιμέρους βήματα που ενεργοποιούν το μαθητή να αποκτήσει τον έλεγχο της προόδου του και να βελτιώσεις τις επιδόσεις τους με τους εξής τρόπους: 1). ορίζοντας το χρονοδιάγραμμα της μελέτης του, 2). θέτοντας νέους στόχους πέραν των διδασκόμενων, 3). κρατώντας σημειώσεις, 4). αξιολογώντας τις επιδόσεις του στις δραστηριότητες, 5). κατατάσσοντας τους στόχους του σε κλίμακα διαβάθμισης και 6). εξάγοντας το οργανόγραμμά του, προκειμένου να αξιολογήσει την πρόοδό του. Στόχος του εκπαιδευτικού υλικού αποτελεί η ενεργή εμπλοκή του εκπαιδευόμενου στη μαθησιακή του πορεία, στην αυτό-βελτίωση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων του. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 32 πτυχιούχοι φιλόλογοι, που ανέλαβαν να αποτιμήσουν το εκπαιδευτικό υλικό, ελέγχοντάς το και συμπληρώνοντας δυο ερωτηματολόγια, Ingressum (Εισόδου) και Exitum (Εξόδου) με ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το εκπαιδευτικό υλικό Chamilo Lab μπορεί να βελτιώσει τις εμπειρίες μάθησης και να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαθητών ενώ παράλληλα τους δίνει τη δυνατότητα να αυτοστοχαστούν, να αυτοαξιολογήσουν την πρόοδό τους και να αυτορυθμίσουν την μελέτη τους.
Φυσική περιγραφή 127 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Complementary distance teaching
Distance learning material
Self-assessment
Self-improvement
Self-reflection
Self-regulation
Αυτοαξιολόγηση
Αυτοβελτίωση
Αυτορύθμιση
Αυτοστοχασμός
Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως διδασκαλία
Ημερομηνία έκδοσης 2020
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 643

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4