
Αρχική
Διδακτικές προσεγγίσεις της παιδικής λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση και προτεινόμενο Ευέλικτο Συνδυαστικό Μοντέλο Ανάγνωσης/Aφήγησης/Απαγγελίας (ΕΣΜΑ) : εμπειρική έρευνα με νηπιαγωγούς
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000469699 | |||
Τίτλος | Διδακτικές προσεγγίσεις της παιδικής λογοτεχνίας στην Προσχολική Εκπαίδευση και προτεινόμενο Ευέλικτο Συνδυαστικό Μοντέλο Ανάγνωσης/Aφήγησης/Απαγγελίας (ΕΣΜΑ) : εμπειρική έρευνα με νηπιαγωγούς | |||
Συγγραφέας | Αντωνάτου, Σπυριδούλα | |||
Σύμβουλος διατριβής | Φουντουλάκης Ανδρέας | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Αμπαρτζάκη Μαρία
Οικονομίδης Βασίλης |
|||
Φυσική περιγραφή | 293 σ. : εικ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Διδακτικές προσεγγίσεις | |||
Παιδική λογοτεχνία Προσχολικής εκπαίδευσης | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2024-07 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Διδακτορικές διατριβές | |||
Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές | ||||
Εμφανίσεις | 450 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |