Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Επικοινωνιακές στρατηγικές δόμησης της εικόνας μιας χώρας ως brand : η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000372788
Τίτλος Επικοινωνιακές στρατηγικές δόμησης της εικόνας μιας χώρας ως brand : η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας
Συγγραφέας Φωλά, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Μ. Μενδρινού
Μέλος κριτικής επιτροπής Κ. Λάβδας
Μέλος κριτικής επιτροπής Χ. Βερναρδάκης
Φυσική περιγραφή 333 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Ημερομηνία έκδοσης 2010
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης--Διδακτορικές διατριβές
  Τύπος Εργασίας--Διδακτορικές διατριβές
Εμφανίσεις 357

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 24