Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με θέμα «Η βιολογία της μέλισσας" στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής ΣΤ' Δημοτικού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469363
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με θέμα «Η βιολογία της μέλισσας" στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής ΣΤ' Δημοτικού
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an integrated supplementary Distance Education intervention on the topic "The biology of the bee" in the context of the cource of physics of the sixth grade
Συγγραφέας Τερζάκης, Σωτήριος
Σύμβουλος διατριβής Καρβούνης Λάμπρος
Μέλος κριτικής επιτροπής Σταύρου Δημήτρης
Μιχαηλίδη Έμιλυ
Περίληψη Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, έγινε σχεδίαση, υλοποίηση και αποτίμηση σε ένα εκπαιδευτικό υλικό προοριζόμενο για τη διδασκαλία της Φυσικής, εστιάζοντας στην Βιολογία της μέλισσας για μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό ειδικό για μαθητές που φοιτούν στην Στ' τάξη του Δημοτικού. Κατά την υλοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπως επίσης οι θεωρίες, οι αρχές και τα μοντέλα σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού προτεινόμενα από ειδικούς του τομέα, όπως το μοντέλο των West-Λιοναράκη, η Γνωστική θεωρία Πολυμεσικής Μάθησης του Mayer και το συνομιλιακό μοντέλο της Laurillard. Για τη δημιουργία του υλικού χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό H5P και μετέπειτα ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo. Πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα με δείγμα 3 ειδικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και 10 μαθητών της Στ' Δημοτικού από το 12ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου με σκοπό την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ερωτηματολογίων με ανοιχτού τύπου ερωτήσεις, ένα για κάθε ομάδα συμμετεχόντων κι έπειτα τα δεδομένα επεξεργάστηκαν με τη χρήση του λογισμικού atlas.ti. Η ανάλυση των δεδομένων της έρευνας έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό που παρήχθη είναι τεκμηριωμένο με επιστημονικό τρόπο και έχει πλαισιωθεί με τη σωστή βιβλιογραφία. Το γνωστικό αντικείμενο παρουσιάζεται με απλό και σαφή τρόπο, περιέχει διάδραση ενώ υποστηρίζει τον μαθητή κατά τη χρήση του υλικού που τον καθοδηγεί στην αυτομάθηση. Επιπλέον, είναι εύκολο στη χρήση, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς είναι πρωτότυπο και παρέχει συνεχή ανατροφοδότηση στον εκπαιδευόμενο, του επιτρέπει την αυτοαξιολόγηση. Περιλαμβάνει τους στόχους, καλύπτει τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα, και είναι σύμφωνο με τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης.
Φυσική περιγραφή xv, 143 σ. : εικ., πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Polymorphic Educational Material
Primary Education
Qualitative Research metho
School Distance Education
Ποιοτική έρευνα
Πολυμορφικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2024-11-27
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 296

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Δεν έχετε δικαιώματα για να δείτε το έγγραφο.
Δεν θα είναι διαθέσιμο έως: 2025-05-30