
Αρχική
Η ενσυναίσθηση και η ενίσχυση της στην σχολική ηλικία μέσω αναλλακτικών-βιωματικών ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων : μελέτη περίπτωσης μιας σχολικής τάξης Γ' δημοτικού στο πνεύμα της έρευνας-δράσης
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000432183 | |||
Τίτλος | Η ενσυναίσθηση και η ενίσχυση της στην σχολική ηλικία μέσω αναλλακτικών-βιωματικών ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων : μελέτη περίπτωσης μιας σχολικής τάξης Γ' δημοτικού στο πνεύμα της έρευνας-δράσης | |||
Άλλος τίτλος | Empathy and its reinforcement in school age via alternative-experiential psychopedagogical activities : A case study of a third grade elementary school in the spirit of action-research | |||
Συγγραφέας | Γκένωση, Αδαμαντία | |||
Σύμβουλος διατριβής | Πουρκός Μάριος | |||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 470 σ. : εικ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Action-research | |||
Drawing | ||||
Empathy | ||||
Interview | ||||
Primary School Students | ||||
Psychopedagogical interventions | ||||
Qualitative Research Methods | ||||
Reinforcement of empathy | ||||
Έρευνα-δράση | ||||
Ενίσχυση της ενσυναίσθησης | ||||
Ενσυναίσθηση | ||||
Ιχνογράφημα | ||||
Μαθητές δημοτικού | ||||
Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας | ||||
Συνέντευξη | ||||
Ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2020 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 780 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |