Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ολοκληρωμένης παρέμβασης, συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ με εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (VR-google cardboard) για το μάθημα της Χημείας Α Λυκείου με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464580
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση ολοκληρωμένης παρέμβασης, συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ με εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (VR-google cardboard) για το μάθημα της Χημείας Α Λυκείου με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an integrated intervention, supplementary school-based e-learning with educational materials and virtual reality applications (VR-google cardboard) for the course of Chemistry A class High School with the inverded classroom method
Συγγραφέας Χαλακατεβάκης, Χρήστος
Σύμβουλος διατριβής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Σκοπός της παρούσης είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης, με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης ,ενσωμάτωση διαδραστικού, πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού και εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας και τεχνητής νοημοσύνης, με χρήση γυαλιών VR-google cardboard (εφαρμογής MEL VR ) για το μάθημα της Χημείας Α Λυκείου και ειδικότερα για το κεφάλαιο ΑΤΟΜΑ, η οποία θα αποτιμηθεί από μαθητές Λυκείου αλλά και από τελειόφοιτους του ΠΜΣ , Επιστήμες της Αγωγής - Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ (e-Learning)». Η παρούσα λοιπόν ερευνητική μελέτη εστιάζει στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) στη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης. Εξέτασε τον αντίκτυπο της VR στην ενεργητική μάθηση και την κατανόηση δύσκολων εννοιών, όπως τα άτομα, σε ένα δείγμα 30 μαθητών Λυκείου. Οι μαθητές εργάστηκαν στο σπίτι σε ένα διαδραστικό πολυμορφικό περιβάλλον και όχι σε απλά βιντεομαθήματα όπως συνηθίζεται. Ακολούθησε σειρά προβολών VR με κατάλληλο εξοπλισμό και ειδική εφαρμογή για κινητά (MEL VR) και συζήτηση στην τάξη. Οι μαθητές φαίνεται ότι έδειξαν σημαντική βελτίωση στην κατανόηση των εννοιών σύμφωνα με τεστ διαγνωστικής αξιολόγησης το οποίο δόθηκε στους μαθητές πριν και μετα την VR παρέμβαση. Ειδικότερα, η παρέμβαση με την τεχνολογία VR κατάφερε να διαλευκάνει σε μεγάλο βαθμό συγκεκριμένες για τα άτομα και καταγεγραμμένες στη βιβλιογραφία σύμφωνα με τη Σάλτα 2011, εναλλακτικές ιδέες και παρανοήσεις μαθητών. Επιπλέον, η στάση των μαθητών σε ένα τέτοιο εγχείρημα το οποίο ξέφευγε από τα καθιερωμένα, ήταν θετική με αξιοσημείωτη εμπλοκή αυτών στη μαθησιακή διαδικασία. Αναδείχθηκαν επίσης προβλήματα και δυσκολίες που συνόδευσαν την παρέμβαση.
Φυσική περιγραφή 154 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Chemistry - atoms
Flipped classroom
Google cardboard
Virtual reality
Ανεστραμμένη τάξη
Εικονική πραγματικότητα
Πολυμορφικό Ε/Υ
Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
ΤΠΕ
Χημεία - Άτομα
Ημερομηνία έκδοσης 2023
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 165

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 151