Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης διδακτικής παρέμβασης, συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ, για τη διδασκαλία της φιλοσοφίας Β' λυκείου μέσω της μελοποιημένης ποίησης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448793
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης διδακτικής παρέμβασης, συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ, για τη διδασκαλία της φιλοσοφίας Β' λυκείου μέσω της μελοποιημένης ποίησης
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of one integrated teaching intervention, additional school of distance education, for teaching philosophy through the poetry set to music
Συγγραφέας Χάσκος, Θεοφάνης
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Καρβούνης Λάμπρος
Περίληψη Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η δημιουργία διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία της Φιλοσοφίας Β΄ Λυκείου με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ως συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ και στη συνέχεια η εφαρμογή του στην πράξη ως ολοκληρωμένη διδακτική παρέμβαση. Το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού υλικού που δημιουργήθηκε αποτελεί νέα σύνθεση και αποτέλεσμα έρευνας. Για την υλοποίησή του εφαρμόστηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν διατυπωθεί από τους θεωρητικούς του πεδίου της ΕξΑΕ. Το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε με το ψηφιακό εργαλείο H5P και στη συνέχεια ενσωματώθηκε στην πλατφόρμα Chamilo. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη χωριστή έρευνα για το κυρίως εκπαιδευτικό υλικό, στην οποία συμμετείχαν ειδικοί της ΕξΑΕ και χωριστή για τη διδακτική παρέμβαση στην οποία συμμετείχαν μαθητές της Β΄ Λυκείου του ΓΕΛ Γαζίου, του νομού Ηρακλείου. Η έρευνα ήταν συνδυασμός ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με σκόπιμη δειγματοληψία και ερωτηματολόγια ερωτήσεων κλειστού τύπου αλλά και ανοιχτών ερωτήσεων, ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Τα αποτελέσματα των ερευνών έδειξαν πως το συνολικό εκπαιδευτικό υλικό ήταν διαδραστικό, εύχρηστο, ευχάριστο και σχεδιασμένο σύμφωνα με τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ.
Φυσική περιγραφή 184 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
Flipped classroom
Interactive educational material
Interdisciplinarity
Philosophy
Poetry set to music
Ανεστραμμένη τάξη
Διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό
Διαθεματικότητα
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Μελοποιημένης ποίησης
Φιλοσοφία
Ημερομηνία έκδοσης 2022-04-12
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 279

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4