Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αποτίμηση Διαδραστικού Εκπαιδευτικού Υλικού κατάλληλα προσαρμοσμένου για μαθητές Ε.Ε.Ε.ΕΚ. (Ειδική Αγωγή), με στόχο τη διαθεματική προσέγγιση της ενότητας ΕΛΙΑ-ΛΑΔΙ, εστιάζοντας στον Μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα στον ιερό βράχο της Ακρόπολης (Μυθολογία)  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469785
Τίτλος Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αποτίμηση Διαδραστικού Εκπαιδευτικού Υλικού κατάλληλα προσαρμοσμένου για μαθητές Ε.Ε.Ε.ΕΚ. (Ειδική Αγωγή), με στόχο τη διαθεματική προσέγγιση της ενότητας ΕΛΙΑ-ΛΑΔΙ, εστιάζοντας στον Μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα στον ιερό βράχο της Ακρόπολης (Μυθολογία)
Άλλος τίτλος Design, Implementation and Evaluation of Interactive Educational Material approprately adapted for E.E.E.EK. students (Special Education), aiming at the interdisciplinary approach of the OLIVE-OIL unit focusing on the Myth of Athena and Poseidon on the sacred rock of the Acropolis (Mythology)
Συγγραφέας Τσιαμάλου, Γεωργία
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ., που εφαρμόστηκε με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το θέμα ήταν "Ελιά και Λάδι", επικεντρώνοντας στον μύθο της Αθηνάς και του Ποσειδώνα, στο πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής. Στόχος της εργασίας ήταν να δημιουργηθεί ένα συμπληρωματικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς των Ε.Ε.Ε.ΕΚ., για τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, το οποίο εφαρμόστηκε για πρώτη φορά σε αυτούς τους μαθητές. Για την αξιολόγηση του υλικού, διεξήχθη έρευνα σε ειδικούς της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ακολουθεί τις αρχές και τη μεθοδολογία της, και αν ενσωματώνει τις Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης, υποστηρίζοντας παράλληλα την αυτόνομη μάθηση των μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ.. Τα αποτελέσματα της έρευνας περιλάμβαναν επίσης τις απόψεις και στάσεις των εκπαιδευτικών των Ε.Ε.Ε.ΕΚ. σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε. Για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού, διεξήχθη ποιοτική έρευνα με χρήση ερωτηματολογίων ανοικτού και κλειστού τύπου, η οποία χωρίστηκε σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αφορούσε την αξιολόγηση από ειδικούς της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ενώ το δεύτερο από εκπαιδευτικούς των Ε.Ε.Ε.ΕΚ.. Η δειγματοληψία στην πρώτη έρευνα ήταν σκόπιμη, συγκεκριμένα «δειγματοληψία ειδικών», και στη δεύτερη «σκόπιμη δειγματοληψία ευκολίας». Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της «Ποιοτικής Ανάλυσης Περιεχομένου». Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό ακολουθεί τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις Αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης, ανταποκρίνεται στους στόχους του Προγράμματος Σπουδών, είναι αξιόπιστο και οι εκπαιδευτικοί είναι πρόθυμοι να το χρησιμοποιήσουν στη διδασκαλία της Ειδικής Αγωγής.
Φυσική περιγραφή xii, 115 σ. : εικ., πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Education
E.E.E.E.K.
Educational Material
Olive-Oil
Ε.Ε.Ε.ΕΚ.
Εκπαιδευτικό Υλικό
Ελιά-Λάδι
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2024
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 21

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0