
Αρχική
Γνώσεις, αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη κατανόηση του γραπτού λόγου και αξιολόγηση ενός διδακτικού σεναρίου κατανόησης πληροφοριακού κειμένου σύγκρισης-αντίθεσης
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000441952 | |||
Τίτλος | Γνώσεις, αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη κατανόηση του γραπτού λόγου και αξιολόγηση ενός διδακτικού σεναρίου κατανόησης πληροφοριακού κειμένου σύγκρισης-αντίθεσης | |||
Άλλος τίτλος | Knowledge, perceptions and practices of primary school teachers with regard to the understanding of written language and comprehension in various scenario based assessments | |||
Συγγραφέας | Παπαδά, Ιωάννα | |||
Σύμβουλος διατριβής | Σπαντιδάκης Ιωάννης | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής |
Χατζηδάκη Ασπασία
Θώμου Παρασκευή |
|||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 224 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Analysis of the content | |||
Knowledge | ||||
Perceptions | ||||
Practices | ||||
Semi-structure interview | ||||
Understanding of written language | ||||
Ανάλυση περιεχομένου | ||||
Αντιλήψεις | ||||
Γνώσεις | ||||
Ημι-δομημένη συνέντευξη | ||||
Κατανόηση γραπτού λόγου | ||||
Πρακτικές | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2021-07-09 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 312 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |