Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Γνώσεις, αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη κατανόηση του γραπτού λόγου και αξιολόγηση ενός διδακτικού σεναρίου κατανόησης πληροφοριακού κειμένου σύγκρισης-αντίθεσης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441952
Τίτλος Γνώσεις, αντιλήψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη κατανόηση του γραπτού λόγου και αξιολόγηση ενός διδακτικού σεναρίου κατανόησης πληροφοριακού κειμένου σύγκρισης-αντίθεσης
Άλλος τίτλος Knowledge, perceptions and practices of primary school teachers with regard to the understanding of written language and comprehension in various scenario based assessments
Συγγραφέας Παπαδά, Ιωάννα
Σύμβουλος διατριβής Σπαντιδάκης Ιωάννης
Μέλος κριτικής επιτροπής Χατζηδάκη Ασπασία
Θώμου Παρασκευή
Περίληψη Ο σκοπός της έρευνας που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσης εργασίας, είναι η διερεύνηση των γνώσεων, αντιλήψεων και πρακτικών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με την κατανόηση του γραπτού λόγου και την αξιολόγηση ενός διδακτικού σεναρίου κατανόησης πληροφοριακού κειμένου σύγκρισης-αντίθεσης. Συγκεκριμένα, η έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των αντιλήψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών, καθώς και στα στοιχεία των θεωρητικών τους προσεγγίσεων, οι οποίες συμβάλλουν στη διαμόρφωση των πρακτικών τους και ουσιαστικά στη διαμόρφωση της προσωπική τους θεωρίας, αναφορικά με την κατανόηση του λόγου, καθώς και την αξιολόγηση του ανάλογου κειμενικού είδους. Με εργαλείο συλλογής δεδομένων την ημιδομημένη συνέντευξη, στην οποία συμμετείχαν 30 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, διαφόρων επιπέδων διδακτικής εμπειρίας, οι οποίοι διδάσκουν σε διάφορες τάξεις του Δημοτικού, η ερευνήτρια, μετά την ανάλυση περιεχομένου της ποιοτικής έρευνας που διεξήγαγε, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αυτό που αναφέρει η προσωπική θεωρία του δασκάλου, φαίνεται να ισχύει και εδώ, αφού παρατηρήθηκε μια σειρά από μεθόδους και πρακτικές κατά τη διδασκαλία, καθώς και από αντιλήψεις, σχετικά με το τι είναι η κατανόηση ενός κειμένου. Σημείο σύγκλισης των απόψεών τους είναι η αξία της κατανόησης ενός κειμένου, τα κωλύματα που συναντούν οι μαθητές, καθώς και η άποψη ότι με τις κατάλληλες μεθόδους και στρατηγικές, είναι εφικτό να έχουμε αναγνωστικά αυτόνομους μαθητές.
Φυσική περιγραφή 224 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Analysis of the content
Knowledge
Perceptions
Practices
Semi-structure interview
Understanding of written language
Ανάλυση περιεχομένου
Αντιλήψεις
Γνώσεις
Ημι-δομημένη συνέντευξη
Κατανόηση γραπτού λόγου
Πρακτικές
Ημερομηνία έκδοσης 2021-07-09
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 312

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 153