Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για Συμπληρωματική Σχολική ΕξΑΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο μάθημα της Λογοτεχνίας Α΄Λυκείου : γνωριμία με τον ποιητή Κωνσταντίνο Καβάφη : « Η περίπτωση της Ιθάκης »  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453895
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού για Συμπληρωματική Σχολική ΕξΑΕ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο μάθημα της Λογοτεχνίας Α΄Λυκείου : γνωριμία με τον ποιητή Κωνσταντίνο Καβάφη : « Η περίπτωση της Ιθάκης »
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material for complementary School in Secondary Education in the coutse of Literature 1st high school : Meeting Cavafy: "The case of Ithaca"
Συγγραφέας Μπινάκη, Κωστούλα
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Ιβρίντελη Μαρία
Βιταλάκη Ελένη
Περίληψη Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να υλοποιηθεί και να αποτιμηθεί το εκπαιδευτικό υλικό που σχεδιάστηκε για συμπληρωματική σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο μάθημα της Λογοτεχνίας Α΄Λυκείου. Πιο συγκεκριμένα το θέμα του εκπαιδευτικού υλικού είναι η γνωριμία των μαθητών με τον ποιητή Κ.Καβάφη και η ερμηνευτική προσέγγιση του ποιήματος «Ιθάκη». Προκειμένου να υλοποιηθεί το παρόν εκπαιδευτικό υλικό, εφαρμόστηκαν ενδελεχώς οι αρχές σχεδιασμού του Mayer σύμφωνα με τη Γνωστική Θεωρία της Πολυμεσικής Μάθησης. Το εκπαιδευτικό υλικό σχεδιάστηκε με το ψηφιακό εργαλείο H5P και ενσωματώθηκε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Chamilo. Στη συνέχεια ακολούθησε η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού. Σε ένα πρώτο στάδιο, διεξήχθη ποιοτική έρευνα με σκόπιμη δειγματοληψία ειδικών και ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, προκειμένου να απαντηθούν τα δύο πρώτα ερευνητικά ερωτήματα, αν δηλαδή το Ε.Υ. διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και αν έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Σε ένα δεύτερο στάδιο, διερευνήθηκαν με την ίδια μέθοδο, οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού υλικού, πάλι με τη χρήση ερωτηματολογίου. Τα δεδομένα επεξεργάστηκαν με ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας έδειξαν ότι το παρόν Ε.Υ διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και είναι σύμφωνο με τις αρχές της Πολυμεσικής Μάθησης. Παράλληλα, θετικές ήταν οι απόψεις και των φιλόλογων – εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, επιβεβαιώθηκε η εγκυρότητα του περιεχομένου του εκπαιδευτικού υλικού καθώς και η συμβολή του στην αξιολόγηση των μαθητών.
Φυσική περιγραφή 134 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Assessment of educational material
Distance Learning
School - based Supplementary Distance Learning
Teaching of Literature
Αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού
Διδασκαλία της Λογοτεχνίας
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σχολική Συμπληρωματική ΕξΑΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2022-11-19
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 287

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 19