Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Ο ανάγκη της επιμόρφωσης για την απόκτηση δεξιοτήτων οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας : η περίπτωση των διευθυντών και υποδιευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000437723
Τίτλος Ο ανάγκη της επιμόρφωσης για την απόκτηση δεξιοτήτων οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας : η περίπτωση των διευθυντών και υποδιευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου
Άλλος τίτλος The need of training for the acquisition of organizational skills and the management of the school unitn : the case of principals and assistant principals of Primary Education of Heraklion
Συγγραφέας Μακρογιαννάκης, Εμμανουήλ
Σύμβουλος διατριβής Οικονομίδης Βασίλης
Μέλος κριτικής επιτροπής Αργυροπούλου Ελευθερία
Ελευθεράκης Θεόδωρος
Περίληψη Οι συνεχείς εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας και της επιστήμης, οι αλλαγές που γίνονται τον τελευταίο καιρό στο χώρο της εκπαίδευσης, η πολυνομία, η ασάφεια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας, η συχνή αλλαγή πλαισίου για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, καθιστούν την επιμόρφωση των διευθυντών-τριων και των υποδιευθυντών-τριων στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης ιδιαίτερης σημασίας, για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στη νέα πραγματικότητα. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ανιχνεύσει τη συμβολή της επιμόρφωσης των διευθυντών-τριών και των υποδιευθυντών-τριων των δημοτικών σχολείων στην οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας. Η έρευνα διεξήχθη το σχολικό έτος 2019-2020 στο νομό Ηρακλείου και σε αυτή συμμετείχαν 70 εκπαιδευτικοί, 40 διευθυντές και 30 υποδιευθυντές. Από τα αποτελέσματα της έρευνας φάνηκε ότι οι διευθυντές-τριες και οι υποδιευθυντές-τριες δεν είναι ευχαριστημένοι από την επιμόρφωση που τους παρέχει η Πολιτεία, ενώ διαφάνηκε η ανάγκη τους για επιπλέον επιμόρφωση μακράς διάρκειας σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης, αλλά και σε θέματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στις σχολικές τους μονάδες, όπως η διαχείριση συγκρούσεων και η διαχείριση προσωπικού. Η αξιολόγηση των επιμορφωτικών αναγκών των υποδιευθυντών-τριών δεν παρέκκλινε σημαντικά από αυτή των διευθυντών-τριών, πιθανόν επειδή οι υποδιευθυντές-τριες είναι συνήθως οι εν δυνάμει μελλοντικοί διευθυντές-τριες. Ωστόσο, το δείγμα των υποδιευθυντών-τριών στην παρούσα έρευνα είναι μικρό για να μπορέσουμε να οδηγηθούμε σε γενικά συμπεράσματα και γι’ αυτό και προτείνεται η περαιτέρω έρευνα στο συγκεκριμένο θέμα.
Φυσική περιγραφή 91 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Assistant principals of Primary Education
Management of the school units
Principals of Primary Education
Training
Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Διοικηση σχολικών μονάδων
Επιμόρφωση
Υποδιευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ημερομηνία έκδοσης 2020-10-21
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 302

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4