Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού προγράμματος με τη μέθοδο της ΕξΑΕ με θέμα "Χρήση της Βιβλιοθήκης & των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών" για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ηράκλειο)  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441519
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού προγράμματος με τη μέθοδο της ΕξΑΕ με θέμα "Χρήση της Βιβλιοθήκης & των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών" για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ηράκλειο)
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an online distance learning course on "Users' training on Library services and its electronic resources" for University of Crete students (Heraklion)
Συγγραφέας Τσαγκαράκη, Βασιλική
Σύμβουλος διατριβής Ιβρίντελη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Φιλιππούσης Γιώργος
Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Περίληψη Στο πλαίσιο της ΕξΑΕ η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει ένα ολοκληρωμένο διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που διεξάγεται στη Βιβλιοθήκη του ΠΚ στο Ηράκλειο. Με σκοπό την ενεργή εμπλοκή όλων των συμμετεχόντων, οι οποίοι χρήζουν πληροφοριακών δεξιοτήτων, το πρόγραμμα σχεδιάζεται χάρη στις ΤΠΕ με παιδαγωγικές μαθησιακές θεωρίες, ενώ στηρίζεται στις αρχές πολυμεσικής μάθησης για τη συγκρότηση του ΕΥ. Υλοποιείται χάρη στο μοντέλο μεικτής-συνδυαστικής μάθησης, δηλ. ενεργό συμμετοχή κοινού, το οποίο μαθαίνει πώς να αναζητά υλικό χάρη σε μια πλειάδα εκπαιδευτικών εφαρμογών, μέσω έξυπνων φορητών συσκευών ασύρματης τεχνολογίας. Επισημαίνεται έτσι το έργο της Πληροφόρησης & Εκπαίδευσης χρηστών, δηλ. η οργάνωση προγραμμάτων Πληροφοριακής Παιδείας, που στοχεύουν στο να διευκολύνουν τη μαθησιακή διαδικασία αναζήτησης πληροφοριακών πηγών, με διερευνητικό- αλληλεπιδραστικό τρόπο, χάρη στις ΤΠΕ. Η/Ο Βιβλιοθηκονόμος υπηρετεί πλέον ένα νέο ρόλό, αυτόν του εκπαιδευτή-καθοδηγητή, διαμορφώνει ένα νέο τύπο αυτόνομου χρήστη, ο οποίος οφείλει να αναγνωρίζει, να εκτιμά και να αξιοποιεί τις πληροφοριακές πηγές της Βιβλιοθήκης, προκειμένου να οδηγείται στον ερευνητικό του στόχο. Το ωριαίο πρόγραμμα απευθύνεται στους/στις φοιτητές/τριες 1ου έτους και διαρθρώνεται σε 4 στάδια. Με αρωγό την εκπαιδευτική τεχνολογία, ξεκινά με το εκπαιδευτικό εργαλείο Kahoot, αναζητώντας την προϋπάρχουσα γνώση του κοινού. Ακολουθεί έπειτα ένα βιωματικό σεμινάριο θεωρίας κι εφαρμογής, με παραδείγματα αναζήτησης υλικού μέσα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης. Συνεχίζει μ’ ένα ταξίδι περιήγησης με δραστηριότητες χάρη στην εφαρμογή Actionbound. Στο τέλος, το κοινό αποτιμά το ΕΥ του προγράμματος μέσω ενός ερωτηματολογίου, με ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου, ενώ προτείνει ιδέες για ενδεχόμενες αλλαγές. Τα ποιοτικά & ποσοτικά δεδομένα που συγκεντρώνονται, αναλύονται περαιτέρω με τα κατάλληλα εργαλεία οδηγώντας σε συμπεράσματα για την ανάγκη εφαρμογής ενός διαφοροποιημένου τρόπου ενίσχυσης φοιτητών/τριών με δεξιότητες αναζήτησης εύστοχων πληροφοριών.
Φυσική περιγραφή 127 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented Reality
Educational Material
ICT
Information Literacy
Molible Learning
Εκπαιδευτικό Υλικό
Επαυξημένη Πραγματικότητα
Κινητή Μάθηση
Πληροφοριακή Παιδεία
ΤΠΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2021-04-17
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 319

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4