Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Μέτρα για την εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων της Θράκης από το 1997 μέχρι και σήμερα : διεθνής και ελληνική εμπειρία  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000371759
Τίτλος Μέτρα για την εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων της Θράκης από το 1997 μέχρι και σήμερα : διεθνής και ελληνική εμπειρία
Συγγραφέας Παστουρματζή, Αναστασία
Σύμβουλος διατριβής Σ. Χιωτάκης
Μέλος κριτικής επιτροπής Ν. Παπαδάκης
Μέλος κριτικής επιτροπής Η. Μαυρομούστακου
Περίληψη Η εκπαιδευτική πολιτική στην Θράκη, από το 1997 και μετά παρουσιάζει σημαντικά μεταρρυθμιστικά μέτρα όσον αφορά τη δομή της εκπαίδευσης, το περιεχόμενο σπουδών και κατά δεύτερο λόγο τα θεσμικά όργανα και την αξιολόγηση των μαθητών, δικαίωμα του Έλληνα πολίτη για ανοιχτή πρόσβαση σε παιδεία υψηλής ποιότητας. H ύπαρξη των μειονοτικών σχολείων προβλέπεται από τη συνθήκη της Λοζάνης (24 Ιουλίου 1923), η οποία αναφέρεται τόσο στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, όσο και στην ελληνική στην Κωνσταντινούπολη όπου διδάσκονται τα περισσότερα μαθήματα στην μητρική γλώσσα, με αποτέλεσμα να υπάρχει διγλωσσία στην διδακτική ύλη. Ο ερμηνευτικός προσανατολισμός της εργασίας είναι η αναζήτηση και διερεύνηση των προεκτάσεων που παρέχει το πεδίο της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Θράκη από το 1997 και μετά, καθώς και οι δυνατότητες διαφοροποιημένης στρατηγικής, η οποία θα επιτύχει την ενσωμάτωση (όχι αφομοίωση) όλων των μαθητικών κατηγοριών στην ευρύτερη κοινωνία, χωρίς να χάνεται η διαφορά της κάθε κατηγορίας και χωρίς να μετασχηματίζεται η διαφορά σε ανισότητα με αποτέλεσμα την περιθωριοποίηση των μαθητών.
Φυσική περιγραφή 147 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Ημερομηνία έκδοσης 2011
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 73

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 25