Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ με τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία του ηλιακού συστήματος στην προσχολική αγωγή  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000453814
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ με τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία του ηλιακού συστήματος στην προσχολική αγωγή
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of integrated school complementary intervention using augmented reality applications to teach the solar system in preschool
Συγγραφέας Φραγκιουδάκη, Χριστίνη
Σύμβουλος διατριβής Ιβρίντελη Μαρία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καλογιαννάκης Μαχαήλ
Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Περίληψη Η παρούσα εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης σχολικής συμπληρωματικής ΕξΑΕ, χρησιμοποιώντας διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, για τη διδασκαλία του ηλιακού συστήματος σε μαθητές προσχολικής ηλικίας. Για την υλοποίησή του τηρήθηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού, όπως έχουν διατυπωθεί από τους θεωρητικούς του πεδίου της ΕξΑΕ. Για τη δημιουργία του διαδραστικού περιεχομένου αξιοποιήθηκε το ψηφιακό εργαλείο H5P καθώς και η πλατφόρμα chamilo, στην οποία αναρτήθηκε το υλικό. Επιπλέον χρησιμοποιήθηκαν εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (Blippar, Assemblr Edu, Quiver) προκειμένου να είναι το γνωστικό αντικείμενο πιο εύκολα προσιτό και κατανοητό από τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Στη συνέχεια το εκπαιδευτικό υλικό αποτιμήθηκε από τρεις εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικούς σε θέματα σχεδιασμού και δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού για τις ανάγκες της ΕξΑΕ, καθώς έχουν ολοκληρώσει το ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής - Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ (e-Learning)». Η αποτίμηση έγινε με ποιοτική έρευνα, ως μέσο συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ανοικτών ερωτήσεων και η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως το εκπαιδευτικό υλικό στην πλειοψηφία του, διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της ΕξΑΕ καθώς και τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης.
Φυσική περιγραφή 104 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented Reality
Distance Education
Interactive Educational Material
School Supplementary Distance Education
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Επαυξημένη Πραγματικότητα
Σχολική Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2022-12-15
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 282

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1