
Αρχική
Η δράση των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ με στόχο την αποτελεσματική συμπεριληπτική διδασκαλία και μάθηση : μια μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με ΔΕΠΥ
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000448045 | |||
Τίτλος | Η δράση των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ με στόχο την αποτελεσματική συμπεριληπτική διδασκαλία και μάθηση : μια μελέτη περίπτωσης ενός μαθητή με ΔΕΠΥ | |||
Άλλος τίτλος | The action of parallel support teachers on children with ADHD aiming at effective inclusive teaching and learning | |||
Συγγραφέας | Αρβανίτης, Νίκος | |||
Σύμβουλος διατριβής | Τραγουλιά Ελένη | |||
Μέλος κριτικής επιτροπής | Κουρκούτας Ηλίας | |||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 124 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | ADHD | |||
Case study | ||||
Co-teaching | ||||
Inclusion | ||||
Special Education | ||||
ΔΕΠ-Υ | ||||
Ειδική αγωγή | ||||
Μελέτη περίπτωσης | ||||
Συμπερίληψη | ||||
Συνδιδασκαλία | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2022-04-20 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 129 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |