
Αρχική
Κοινωνικο - πολιτιστικό επίπεδο της οικογένειας & αναγνωστική ικανότητα των μαθητών της Β' Δημοτικού
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000258410 | |||
Τίτλος | Κοινωνικο - πολιτιστικό επίπεδο της οικογένειας & αναγνωστική ικανότητα των μαθητών της Β' Δημοτικού | |||
Συγγραφέας | Μποζαντζή, Ευσταθία | |||
Σύμβουλος διατριβής | Βάμβουκας, Μιχάλης | |||
Περίληψη |
Η έρευνα διεξήχθη στο Ρέθυµνο και το δείγµα αποτέλεσαν 250 µαθητές (125 αγόρια & 125 κορίτσια) από όλα τα τµήµατα της Β΄ τάξης όλων των Δηµοτικών σχολείων ης πόλης. Τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιµοποιήθηκαν είναι ένα τεστ αναγνωστικής ικανότητας και ένα ερωτηµατολόγιο, το οποίο απευθυνόταν στους γονείς και περιλαµβάνει ερωτήσεις που σκιαγραφούν το κοινωνικο-πολιτιστικό επίπεδο της οικογένειας. Η στατιστική ανάλυση και η επεξεργασία των δεδοµένων έγινε µε το λογισµικό πακέτο SPSS (Statistical Package for Social Sciences, 8th ed.) και για τον έλεγχο των υποθέσεων χρησιµοποιήθηκαν κριτήρια όπως η ανάλυση διασποράς (ANOVA), Eta καθώς και οι δείκτες διασποράς Spearman rho και Pearson r. Από τη στατιστική ανάλυση προέκυψε ότι τόσο τα εσωτερικά χαρακτηριστικά της οικογένειας (το µορφωτικό επίπεδο και η επαγγελµατική δραστηριότητα των γονέων), όσο και τα εξωτερικά (όπως για παράδειγµα η συµµετοχή των γονέων στις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών, οι υψηλές προσδοκίες των γονέων τόσο για την επίδοση όσο και για το µέλλον των παιδιών τους) σχετίζονται στατιστικά σηµαντικά µε την αναγνωστική ικανότητα των µαθητών. Τα ευρήµατα αυτά, λαµβάνοντας υπόψη κάποιους περιορισµούς που επιβάλλει η παρούσα έρευνα, αποτελούν απλές διαπιστώσεις και όχι γενικεύσεις για το σύνολο του πληθυσµού. |
|||
Φυσική περιγραφή | 102 σ. , 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Ημερομηνία έκδοσης | 2001 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 361 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |