Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Θυματοποίηση, κατάθληψη και σχέση με την αντίληψη αποδοχής-απόρριψης από γονείς και δασκάλους σε παιδιά με και χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ)/δυσκολίες  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000413206
https://
Τίτλος Θυματοποίηση, κατάθληψη και σχέση με την αντίληψη αποδοχής-απόρριψης από γονείς και δασκάλους σε παιδιά με και χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ)/δυσκολίες
Άλλος τίτλος Victimization, depression and perceived parental and teacher acceptance-rejection in children with and without Special Educational Needs (SEN) / difficulties
Συγγραφέας Μπαλδώκα, Στυλιανή
Σύμβουλος διατριβής Ηλίας Κουρκούτας
Φυσική περιγραφή 103 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Bullying
Depressive symptoms
Relationship with parents
Relationship with teachers
Students with special educational needs
Students without special educational needs
Victimization
Εκφοβισμός
Θυματοποίηση
Καταθλιπτικά συμπτώματα
Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Μαθητές χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Σχέση με γονείς
Σχέση με δασκάλους
Ημερομηνία έκδοσης 2016
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Ψυχολογίας--Πτυχιακές εργασίες
  Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες
Εμφανίσεις 21

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 6