
Αρχική
Θυματοποίηση, κατάθληψη και σχέση με την αντίληψη αποδοχής-απόρριψης από γονείς και δασκάλους σε παιδιά με και χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ)/δυσκολίες
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000413206 | |||
https:// | ||||
Τίτλος | Θυματοποίηση, κατάθληψη και σχέση με την αντίληψη αποδοχής-απόρριψης από γονείς και δασκάλους σε παιδιά με και χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ)/δυσκολίες | |||
Άλλος τίτλος | Victimization, depression and perceived parental and teacher acceptance-rejection in children with and without Special Educational Needs (SEN) / difficulties | |||
Συγγραφέας | Μπαλδώκα, Στυλιανή | |||
Σύμβουλος διατριβής | Ηλίας Κουρκούτας | |||
Φυσική περιγραφή | 103 σ. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Bullying | |||
Depressive symptoms | ||||
Relationship with parents | ||||
Relationship with teachers | ||||
Students with special educational needs | ||||
Students without special educational needs | ||||
Victimization | ||||
Εκφοβισμός | ||||
Θυματοποίηση | ||||
Καταθλιπτικά συμπτώματα | ||||
Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | ||||
Μαθητές χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | ||||
Σχέση με γονείς | ||||
Σχέση με δασκάλους | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2016 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Ψυχολογίας--Πτυχιακές εργασίες | |||
Τύπος Εργασίας--Πτυχιακές εργασίες | ||||
Εμφανίσεις | 158 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |