Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στη μεθοδολογία επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων, για μαθητές και μαθήτριες Γ΄ Δημοτικού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469482
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στη μεθοδολογία επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων, για μαθητές και μαθήτριες Γ΄ Δημοτικού
Άλλος τίτλος Design, development and evaluation of educational material using the distance learning methodology in problem-solving strategies for mathematical, aimed at third-grade Elementary School Students
Συγγραφέας Κικίλια, Ροδάμη
Σύμβουλος διατριβής Μιχαηλίδη Έμιλυ
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Καρατράντου Ανθή
Περίληψη Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού το οποίο πραγματεύεται τη μεθοδολογία επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης του δημοτικού. Το υλικό μπορεί να αξιοποιηθεί εξ αποστάσεως, συμπληρωματικά με τη συμβατική εκπαίδευση και σκοπός του είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να βελτιώσουν τις ικανότητες επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση ως προς την αντιμετώπισή τους. Δημιουργήθηκε σε περιβάλλοντα e-learning με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων και ενσωματώθηκε στην εκπαιδευτική πλατφόρμα chamilo. Υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης και ακολουθεί τη δομή και τις αρχές σχεδιασμού της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Το υλικό αξιολογήθηκε από ειδικούς στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και η έρευνα επικεντρώθηκε στην εξέταση του κατά πόσον το υλικό συμμορφώνεται με τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και αν είναι σύμφωνο με τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης. Η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού από ειδικούς είναι ενθαρρυντική, καθώς τα ευρήματα εκτιμούν πως σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σύμφωνα με τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα υποδεικνύουν ότι το υλικό είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο, εύχρηστο και προσφέρει ολοκληρωμένη μαθησιακή εμπειρία. Το υλικό υποστηρίζει την αλληλεπίδραση με τον εκπαιδευόμενο, ενθαρρύνει την ενεργή συμμετοχή και παρέχει τις κατάλληλες ευκαιρίες για αναστοχασμό και αυτοαξιολόγηση. Επιπρόσθετα, τα ευρήματα εκτιμούν πως το εκπαιδευτικό υλικό εφαρμόζει σχεδόν όλες τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης, συνδυάζοντας κείμενο και εικόνα για την παρουσίαση του γνωστικού αντικειμένου. Υπάρχουν αφηγήσεις, φιλική γλώσσα και ηχητική παρουσίαση που ενισχύουν τη μαθησιακή διαδικασία, ενώ οι δραστηριότητες παρέχουν ανατροφοδότηση και δεν περιλαμβάνονται μακροσκελή κείμενα, διευκολύνοντας την κατανόηση και τη συμμετοχή των μαθητών.
Φυσική περιγραφή xiii, 117 σ. : εικ., πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα E-Learning, Multimedia Learning
Methodology of Mathematical Problem Solving
Multimedia Learning
School Adjust E-Learning
Teaching & Learning Material
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Μεθοδολογία Επίλυσης Μαθηματικών προβλημάτων
Πολυμεσική Μάθηση
Σχολική ΕξΑΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2024-11-16
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 236

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 20