Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Θεωρητική ασσυμετρία και εκπαίδευση  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000422259
Τίτλος Θεωρητική ασσυμετρία και εκπαίδευση
Άλλος τίτλος Theoritical incommensurability and education
Συγγραφέας Νικολόπουλος, Χρήστος
Σύμβουλος διατριβής Θεοδώρου, Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Βενιέρη Μαρία
Δαλακούρα, Κατερίνα
Περίληψη Ο Paul Feyerabend και ο Thomas Kuhn διατείνονται ότι η επιστήμη έχει έναν χαρακτήρα που είναι ιστορικός και ότι η επιστήμη είναι ένα ανθρώπινο δημιούργημα. Για τους Kuhn και Feyerabend η γνώση μπορεί και μετασχηματίζεται σε ιστορικές περιστάσεις. Η θέση αυτή δείχνει να βρίσκεται κοντά με τη θεωρία του Jack Mezirow για τη «μετασχηματίζουσα μάθηση». Η παρούσα εργασία διερευνά τον μετασχηματιστικό χαρακτήρα της γνώσης στην επιστήμη, στην κοινωνία και στην ανθρώπινη εκπαίδευση
Φυσική περιγραφή 62 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Incommensurability and education
Ασσυμετρία και εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2019-04-10
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Φιλοσοφική Σχολή--Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 74

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4