Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμό και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης : μια μελέτη περίπτωσης στη διδασκαλία της ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448763
Τίτλος Σχεδιασμό και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης : μια μελέτη περίπτωσης στη διδασκαλία της ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο
Άλλος τίτλος Design and development of educational material to support school distance education: a case study in the teaching of history in primary school
Συγγραφέας Φραγκιαδάκης, Ευστράτιος
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Μανούσου Ευαγγελία
Καρβούνης Λάμπρος
Περίληψη Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό βασιζόμενο στη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για μαθητές της Γ’ τάξης Δημοτικού και συγκεκριμένα για την ενότητα ‘’Ο Ηρακλής’’ του μαθήματος της Ιστορίας. Απώτερος σκοπός ήταν να αποτελέσει υλικό που θα χρησιμοποιηθεί συμπληρωματικά κατά τη διδασκαλία της συγκεκριμένης ενότητας. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, προσδιορίζονται και αναλύονται εννοιολογικά οι όροι εξ αποστάσεως εκπαίδευση, συμπληρωματική σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ψηφιακή αφήγηση, ενώ γίνεται και αναφορά στη διδακτική της Ιστορίας αλλά και τα χαρακτηριστικά της μεθοδολογίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται έρευνες που εντοπίστηκαν από την επισκόπηση της ελληνικής βιβλιογραφίας και που σχετίζονται με το θέμα της μεταπτυχιακής εργασίας, ενώ στο τρίτο αναφέρονται οι αρχές και τα πρότυπα που λήφθηκαν υπόψη για τη δημιουργία του και γίνεται παρουσίασή του. Ακολουθεί η αποτίμησή του υλικού μέσω δύο ερευνών. Η πρώτη ήταν ποιοτική με σκόπιμη δειγματοληψία και είχε ως σκοπό να διερευνήσει αν πράγματι το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε βασίστηκε στη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όπως αυτή έχει αναλυθεί από τους θεωρητικούς το πεδίου και αν κατά τη δημιουργία του τηρήθηκαν οι αρχές δημιουργίας της Πολυμεσικής Μάθησης. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε από το ΕΔΙΒΕΑ. Η δεύτερη έρευνα ήταν, επίσης ποιοτική, η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω ερωτηματολογίου που σχεδιάστηκε από τον ερευνητή και αποσκοπούσε στο να εξετάσει την ευχρηστία του, τη πληρότητα του διδακτικού του περιεχόμενου, αλλά και την άποψη εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με το αν το υλικό που δημιουργήθηκε μπορεί να χρησιμοποιηθεί συμπληρωματικά κατά την εκπαιδευτική πράξη. Εφαρμόστηκε διαμορφωτική αξιολόγηση προκειμένου να ανιχνευτούν τυχόν αδυναμίες και ατέλειες του υλικού και να διορθωθούν. Στα δύο τελευταία κεφάλαια γίνεται παρουσίαση των ευρημάτων και των συμπερασμάτων που προέκυψαν.
Φυσική περιγραφή 191, σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Digital storytelling
Distance education
History
Learning material
Εκαιδευτικό υλικό
Εξ' Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ιστορία
Ψηφιακή αφήγηση
Ημερομηνία έκδοσης 2021-12-07
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 225

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 4