Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες με τη μέθοδο της ΕξΑΕ & τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στο θεματικό πεδίο της τοπικής ιστορίας : η περίπτωση της πόλης του Ρεθύμνου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441973
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση & αποτίμηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες με τη μέθοδο της ΕξΑΕ & τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στο θεματικό πεδίο της τοπικής ιστορίας : η περίπτωση της πόλης του Ρεθύμνου
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of interactive teaching and learning material for adults with the method of distance education and use of augmented reality applications in the field of local history : the case of the city of Rethymnon
Συγγραφέας Στρατικόπουλος, Κωνσταντίνος
Σύμβουλος διατριβής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Μέλος κριτικής επιτροπής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας ήταν η δημιουργία διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για ενήλικες με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο της τοπικής ιστορίας. Η περίπτωση που επιλέχθηκε ήταν της πόλης του Ρεθύμνου. Το περιεχόμενό του αποτελεί νέα σύνθεση και δεν βασίστηκε σε κάποιο υπάρχον εγχειρίδιο, αλλά για τη δημιουργία του προηγήθηκε έρευνα. Για την υλοποίησή του αξιοποιήθηκαν οι αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού που έχουν προτείνει οι θεωρητικοί του πεδίου, μεταξύ των οποίων η Γνωστική Θεωρία Πολυμεσικής Μάθησης. Το διαδραστικό περιεχόμενο δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του λογισμικού h5p σε περιβάλλον CMS και ενσωματώθηκε σε περιβάλλον LMS. Παράλληλα, σε περιβάλλον κινητής μάθησης δημιουργήθηκε ένα χωροευαίσθητο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, για περιήγηση στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου, το οποίο εντάχθηκε στο κύριο εκπαιδευτικό υλικό ως δραστηριότητα. Για την διαμορφωτική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού διεξήχθη έρευνα ξεχωριστά για το κύριο εκπαιδευτικό υλικό και για το παιχνίδι. Η πρώτη ήταν ποιοτική με σκόπιμη δειγματοληψία ειδικών και με ερωτηματολόγιο ανοιχτών ερωτήσεων, ενώ για την επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ποιοτική ανάλυση περιεχομένου. Στη δεύτερη η μέθοδος συλλογής δεδομένων ήταν μεικτή και περιελάμβανε σε πρώτο στάδιο συμμετοχική παρατήρηση σε ομάδα χρηστών δείγματος ευκολίας και σε δεύτερο στάδιο ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού και ανοιχτού τύπου σε μεταπτυχιακούς φοιτητές με γνώση του αντικειμένου που συμμετείχαν ως χρήστες. Από τα αποτελέσματα των ερευνών προέκυψε ότι το συνολικό υλικό ήταν εύχρηστο, ευχάριστο, τεκμηριωμένο, διαδραστικό και σύμφωνο με τις αρχές σχεδιασμού του. Η έρευνα για το χωροευαίσθητο παιχνίδι επιβεβαίωσε πορίσματα προηγούμενων ερευνών σε σχέση με τα εκπαιδευτικά παιχνίδια αυτού του τύπου, αλλά ειδικότερα εμπλούτισε το ερευνητικό πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων στο γνωστικό αντικείμενο της τοπικής ιστορίας, όπου υπάρχει έλλειψη τέτοιων ερευνητικών δεδομένων.
Φυσική περιγραφή 266 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult Education
Augmented Reality (AR)
E-Learning
Interactive Teaching & Learning Material
Local History
Location-based game
Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Υλικ
Εκπαίδευση Ενηλίκων
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσ
Επαυξημένη Πραγματικότητα
Τοπική Ιστορία
Χωροευαίσθητα παιχνίδια
Ημερομηνία έκδοσης 2021
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 326

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 9