Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    H ένταξη του λογοτεχνικού κειμένου στην καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης με βάση το παράδειγμα του μυθιστορήματος Παραμύθι χωρίς όνομα : εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος διδασκαλίας  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000420058
Τίτλος H ένταξη του λογοτεχνικού κειμένου στην καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης με βάση το παράδειγμα του μυθιστορήματος Παραμύθι χωρίς όνομα : εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος διδασκαλίας
Άλλος τίτλος The integration of the literary text in the cultivation of multiple intelligences basec on the paradigm of the novel a tale without a name : implentation of a polit educational program.
Συγγραφέας Κατεβαίνη Μπίτζου, Ήβη
Σύμβουλος διατριβής Νικολουδάκη, Ελπινίκη
Μέλος κριτικής επιτροπής Ζερβού, Αλεξάνδρα
Κουρκούτας Ηλίας
Περίληψη Ποιος είναι ο σκοπός της εκπαίδευσης; Είναι η εκπαίδευση σήμερα αποτελεσματική ως προς την επίτευξή του; Ποιες είναι οι σύγχρονες προκλήσεις της εκπαίδευσης και πώς μπορούμε να ανταποκριθούμε σε αυτές; Με οδηγό τις παραπάνω ερωτήσεις και αντλώντας έναυσμα από προηγούμενη ερευνητική μας έμπειρα κατά την οποία παρατηρήσαμε την θετική επίδραση της λογοτεχνίας μέσα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να απευθυνθούμε στα παραπάνω ερωτήματα χρησιμοποιώντας ως μέσο τη λογοτεχνία και τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης. Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα εντοπίζουμε την ανάγκη ανάπτυξης των ευκαιριών για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της φαντασίας, της κριτικής σκέψης, της συνεργασίας, του πολιτισμού, της ολόπλευρης ανάπτυξης των μαθητών και της κοινωνικής και συναισθηματικής τους μάθησης. Στην κατεύθυνση αυτή τα μέσα που μπορούν να φανούν χρήσιμα ποικίλουν. Στην παρούσα εργασία αναδεικνύεται η δύναμη της λογοτεχνίας, η οποία σε συνδυασμό με την θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης προσφέρουν ένα πλαίσιο άξιο προς περαιτέρω διερεύνηση και πρακτικά αξιοποιήσιμο στο πλαίσιο της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η εργασία αυτή είναι χωρισμένη σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται η παρουσίαση της προβληματικής με την οποία ασχολούμαστε και στη συνέχεια μια συνοπτική παρουσίαση της σχετικής βιβλιογραφίας. Στο δεύτερο μέρος βρίσκεται η αναλυτική παρουσίαση της έρευνας που πραγματοποιήσαμε σε μία τάξη του δημοτικού. Παρουσιάζονται οι μεθοδολογικοί στόχοι και το θεωρητικό πλαίσιο τους και στη συνέχεια η περιγραφή του διδακτικού προγράμματος, η καταγραφή των αποτελεσμάτων της έρευνας και η παρουσίαση των συμπερασμάτων που προέκυψαν από αυτή.
Φυσική περιγραφή 192σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα A tale without a name
Literature
Multiple intelligence
Penelope Delta
Pilote educational program
Λογοτεχνία
Παραμύθι χωρίς όνομα
Πηνελόπη Δέλτα
Πιλοτικό πρόγραμμα διδασκαλίας
Πολλαπλή νοημοσύνη
Ημερομηνία έκδοσης 2018
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 5

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1