
Αρχική
Ο σχολικός κήπος ως εργαλείο βιωματικής μάθησης και τα οφέλη του στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, απόψεις εκπαιδευτικών
Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες
|
||||
Κωδικός Πόρου | 000457930 | |||
Τίτλος | Ο σχολικός κήπος ως εργαλείο βιωματικής μάθησης και τα οφέλη του στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου, απόψεις εκπαιδευτικών | |||
Άλλος τίτλος | The school garden as a tool experiential learning and its benefits for Primary School students, teachers' opinions | |||
Συγγραφέας | Παναγιωτάκη, Αικατερίνη | |||
Σύμβουλος διατριβής | Καλογιαννάκης Μιχαήλ | |||
Περίληψη |
|
|||
Φυσική περιγραφή | 77 σ. : πιν. ; 30 εκ. | |||
Γλώσσα | Ελληνικά | |||
Θέμα | Enviromental education | |||
Experiential learning | ||||
School garden | ||||
Sustainability | ||||
Αειφορία | ||||
Βιωματική μάθηση | ||||
Περιβαλλοντική εκπαίδευση | ||||
Σχολικός κήπος | ||||
Ημερομηνία έκδοσης | 2023 | |||
Συλλογή | Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | |||
Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης | ||||
Εμφανίσεις | 403 |
Ψηφιακά τεκμήρια | |
---|---|
![]() |
Κατέβασμα Εγγράφου |