Περίληψη |
ήμερα, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια θεωρούνται ως μία σημαντική πηγή διασκέδασης για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την ηλικία τους, το γένος τους και το κοινωνικοοικονομικό τους επίπεδο. Όμως, η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών προωθεί στην αγορά παιχνίδια τα οποία όχι μόνο απαιτούν αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις δοκιμάζουν τις αισθητήριες και μηχανικές ικανότητες των παικτών. Κατά συνέπεια, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των παιχνιδιών καθίστανται μη προσβάσιμα για άτομα με ειδικές ανάγκες και ειδικότερα για άτομα με προβλήματα όρασης και κινητικές δυσκολίες. Το παιχνίδι King Pong είναι μία καθολικά προσβάσιμη επανέκδοση του κλασικού παιχνιδιού PONG το οποίο προάγει την συμπερίληψη των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην διασκέδαση. Το King Pong απευθύνεται όχι μόνο στα άτομα με ειδικές ανάγκες αλλά και στους αρτιμελείς παίκτες ενισχύοντας την συνεργασία και την αλληλεπίδραση μεταξύ χρηστών διαφορετικών κατηγοριών.
Το King Pong εστιάζει στην ισοδυναμία μεταξύ διαφορετικών μορφών παρουσίασης πληροφορίας και στην πολύ-αισθητηριακή αντίληψη γύρω από την ιδέα ενός πολυμορφικού χώρου παιχνιδιού – οπτική, ακουστική και απτική αναπαράσταση. Κύριος στόχος αυτής της εργασίας είναι να συνδυάσει και να ενσωματώσει όλες αυτές τις διαφορετικές αναπαραστάσεις έτσι ώστε να μειωθεί σημαντικά η επίδραση συγκεκριμένων περιορισμών των χρηστών στην αλληλεπίδραση με το παιχνίδι. Για αυτό τον σκοπό, το King Pong χρησιμοποιεί ένα πρωτοποριακό ακουστικό περιβάλλον καθώς και αρκετές απτικές συσκευές.
Πιο συγκεκριμένα, το King Pong υποστηρίζει δισδιάστατο χωρικά κατανεμημένο ήχο και απτική ανάδραση. Επίσης, επιτρέπει . Στα διπλά παιχνίδια, οι αντίπαλοι μπορούν να μοιράζονται τον ίδιο υπολογιστή ή να παίζουν διαδικτυακά. Επιπρόσθετα, το King Pong έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσαρμόζεται στα διάφορα επίπεδα οπτικής ικανότητας του παίκτη. Τέλος, το παιχνίδι προσφέρει την δυνατότητα εγγραφής και αναπαραγωγής η οποία διευκολύνει την διαδικασία της αξιολόγησης και ανάλυσης του παιχνιδιού.
|