Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Μελέτη της σχέσης της Δημιουργικής σκέψης με την επίδοση παιδιών με ΔΕΠΥ στη γλώσσα και τα μαθηματικά  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000452650
Τίτλος Μελέτη της σχέσης της Δημιουργικής σκέψης με την επίδοση παιδιών με ΔΕΠΥ στη γλώσσα και τα μαθηματικά
Άλλος τίτλος Study of the relationship of Creative thinking with the performance of children with ADHD in language and mathematics
Συγγραφέας Γούσιου, Αντωνία
Σύμβουλος διατριβής Τρούλη Καλλιόπη
Μέλος κριτικής επιτροπής Φουντουλάκης Ανδρέας
Λιναρδάκης Μιχαήλ
Περίληψη Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να μελετήσει τη σχέση της δημιουργικής σκέψης στο λόγο και τη σχεδίαση με την επίδοση παιδιών με ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας) στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά. Ειδικότερα επιδιώξαμε τη διερεύνηση των δημιουργικών δυνατοτήτων των παιδιών με ΔΕΠΥ και τη σχέση των επιμέρους παραγόντων της δημιουργικής σκέψης με τις επιδόσεις των παιδιών αυτών στη γλώσσα και τα μαθηματικά. Το δείγμα της έρευνας μας αποτελούνταν συνολικά από 1 3 παιδιά Ε' και Στ' δημοτικού. Από τα 1 3 υποκείμενα του δείγματος τα 9 ήταν αγόρια και τα 4 κορίτσια και φοιτούσαν σε σχολεία της ενδοχώρας του Νομού Ρεθύμνης κατά το Σχολικό Έτος 2020-202 1 . Όλοι οι συμμετέχοντες είχαν διαγνωσθεί με ΔΕΠΥ από Δημόσια ή Ιδιωτικά Παιδοψυχιατρικά Κέντρα και από το Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) Ρεθύμνου. Η αξιολόγηση της δημιουργικής σκέψης των παιδιών έγινε με την ελληνική έκδοση του Test Torrance of Creatiνe Thinking (Verbal, Figural) και η εκπαιδευτική αξιολόγηση στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών έγινε με το Έργο Κατασκευής και Στάθμισης 12 Διερευνητικών - Ανιχνευτικών Εργαλείων (Κριτηρίων) των Μαθησιακών Δυσκολιών Τεστ Ανάγνωσης Τεστ-Α της Σουζάνας Παντελιάδου και Φαίης Αντωνίου και το Ψυχομετρικό κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας για παιδιά και έφηβους (για μαθητές ηλικίας 7.06- 1 5.05) του Γιώργου Μπάρμπα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπάρχει σημαντική σχέση ανάμεσα στη δημιουργική σκέψη παιδιών με ΔΕΠ-Υ και στην επίδοση τους στα μαθηματικά. Ωστόσο, η γλωσσική επίδοση των παιδιών με ΔΕΠ-Υ φάνηκε να έχει θετική αλλά όχι σημαντική συσχέτιση τόσο με τη λεκτική κλίμακα όσο και με τη σχεδιαστική του ΠCΤ, ενώ η μαθηματική επίδοση προέκυψε ότι έχει θετική στατιστικά σημαντική συσχέτιση μόνο με τη σχεδιαστική κλίμακα του TTCT.
Φυσική περιγραφή 112 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα ADHD
Creative thinking
Creativity
Language
Mathematics
Γλώσσα
ΔΕΠΥ
Δημιουργικής σκέψης
Δημιουργικότητα
Μαθηματικά
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 18

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 5