Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Ψηφιοποίηση και διάδραση του τέστ Μαθηματικής Επάρκειας της Ουτρέχτης και εφαρμογή των μοντέλων ITEM Response Theory σε δεδομένα παιδιών 5-5,11 ετών  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000425726
Τίτλος Ψηφιοποίηση και διάδραση του τέστ Μαθηματικής Επάρκειας της Ουτρέχτης και εφαρμογή των μοντέλων ITEM Response Theory σε δεδομένα παιδιών 5-5,11 ετών
Συγγραφέας Καρλή, Καλλιόπη
Σύμβουλος διατριβής Λιναρδάκης Μιχάλης
Περίληψη Για δεκάδες χρόνια η προσχολική ηλικία διδασκόταν τα μαθηματικά μόνο με την παραδοσιακή μέθοδο, με δραστηριότητες μη συγκεκριμένες. Επιπλέον, τα τεστ αξιολόγησης μαθηματικής επάρκειας γίνονταν μόνο έντυπα. Έχει διαπιστωθεί πως η διδασκαλία μέσω ΤΠΕ σε συνδυασμό με την παραδοσιακή μέθοδο ενισχύει την εκμάθηση των αριθμών και τις επιδόσεις των παιδιών σε απλές μαθηματικές πράξεις όπως είναι η πρόσθεση και η αφαίρεση, η σειριοθέτηση, η ταξινόμηση, η αντιστοίχηση και η καταμέτρηση. Η διδασκαλία μέσω ΤΠΕ χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στην εκπαίδευση σε ένα ευρύ μαθησιακό φάσμα, προωθεί τη μάθηση πολλών περιοχών όπως τη μνήμη και τη λύση προβλημάτων, ενδυναμώνει τις μαθηματικές ικανότητες των παιδιών και κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον τους. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να διερευνήσει αν οι έξυπνες φορητές συσκευές συμβάλλουν στη διευκόλυνση της αξιοποίησης του τεστ μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης. Αυτή η έρευνα επικεντρώνεται στα αποτελέσματα της δοκιμής, όπως ήταν στην αρχική έκδοση (έντυπη μορφή) και τα αποτελέσματα της ψηφιακής έκδοσης χρησιμοποιώντας τις έξυπνες φορητές συσκευές, η οποία εκμεταλλεύεται συγκεκριμένα την Utrecht Early Mathematical Competence Test, σε αντίθεση με παραδοσιακή μεθοδολογία. Το σχεδιασμένο λογισμικό περιελάμβανε διάφορες δραστηριότητες με τη χρήση υπολογιστών για την πρώιμη αριθμητική. Σχεδιάστηκε με βάση το τεστ μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης. Για τη διεξαγωγή της προτεινόμενης έρευνας προτείνεται ο πειραματικός ερευνητικός σχεδιασμός και πιο συγκεκριμένα, ένας πειραματικός ερευνητικός σχεδιασμός με σχεδιασμό μιας ομάδας . Το δείγμα της έρευνας αυτής θα είναι 80 παιδιά προσχολικής ηλικίας (ηλικίας 4-5.11 ετών), το οποίο θα επιλεχθεί με τη μέθοδο της τυχαίας δειγματοληψίας. Για τη συλλογή των δεδομένων της εν λόγω έρευνας, προτείνεται να χρησιμοποιηθεί το Utrecht Early Mathematical Competence Test σε ψηφιακή μορφή Adobe Flash Professional CS6. Κλείνοντας, θα γίνει στατιστική ανάλυση των δεδομένων αυτών που θα συλλεχθούν. Για την ανάλυση, θα χρησιμοποιηθεί η θεωρία απόκρισης αντικειμένων (IRT).
Φυσική περιγραφή 102 σ. : εικ., σχεδ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα ITEM
Μαθηματικά
Ουτρέχτη
Τέστ
Ημερομηνία έκδοσης 2019-09-17
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 218

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 11