Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    GPU-Powered Multi-Camera 3D Reconstruction Based on Optimized Foreground Detection  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000366380
Τίτλος GPU-Powered Multi-Camera 3D Reconstruction Based on Optimized Foreground Detection
Άλλος τίτλος 3Δ ανακατασκευή πραγματικού χρόνου με βελτιστοποιημένη εκτίμηση υποβάθρου σε δίκτυο πολλαπλών καμερών
Συγγραφέας Τζεβανίδης, Κωνσταντίνος Στέφανος
Σύμβουλος διατριβής Αργυρός Αντώνης
Περίληψη Ο στόχος της εργασίας αυτής είναι η υψηλής ποιότητας 3Δ ανακατασκευή μιας σκηνής σε πραγματικό χρόνο βάση εικόνων που προσλαμβάνονται από ένα σύστημα πολλαπλών καμερών. Για να εξασφαλίσουμε την υψηλή ποιότητα της 3Δ ανακατασκευής, προτείνουμε έναν νέο αλγόριθμο που βελτιστοποιεί χωρίς επίβλεψη τις παραμέτρους εκτέλεσης της διαδικασίας εκτίμησης υποβάθρου λαμβάνοντας υπόψη πληροφορία για την δομή του δικτύου καμερών. Επίσης, για να επιτύχουμε την επιθυμητή υπολογιστική επίδοση προτείνουμε και υλοποιούμε μια πλήρη διαδικασία ανακατασκευής που εκτελείται σε επιταχυντές γραφικών (GPUs). Η διαδικασία ανακατασκευής δέχεται ως είσοδο έγχρωμες εικόνες και παράγει ως έξοδο λίστες τριγώνων με πληροφορία υφής. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με παρεμφερείς προσεγγίσεις στις οποίες η είσοδος αποτελείται από δυαδικές εικόνες του προσκηνίου που τυπικά παράγονται στην κεντρική μονάδα επεξεργασίας του συστήματος, ενώ η έξοδος είναι κάποια ογκομετρική αναπαράσταση του οπτικού περιβλήματος της σκηνής. Μεταξύ των συνεισφορών της παρούσας εργασίας συγκαταλέγονται: (α) ένας νέος αλγόριθμος για την άνευ επίβλεψης εκμάθηση των βέλτιστων παραμέτρων εκτέλεσης της διαδικασίας ανίχνευσης του προσκήνιου σε δίκτυα πολλαπλών καμερών, (β) η υλοποίηση σε επιταχυντές γραφικών μιας πλήρους διαδικασίας 3Δ ανακατασκευής που περιλαμβάνει νέες παραλληλοποιήσεις δημοφιλών αλγορίθμων για εκτίμηση του προσκηνίου και της 3Δ ανακατασκευής του, μαζί με παράλληλες υλοποιήσεις κοινών αλγορίθμων γραφικής και (γ) ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας επεκτάσιμης αρχιτεκτονικής δικτύου πολλών καμερών για 3Δ ανακατασκευή πραγματικού χρόνου καθώς και η χρήση της σε εφαρμογές υπολογιστικής όρασης υπό πραγματικές συνθήκες. Αποτελέσματα εκτεταμένων πειραμάτων επαληθεύουν την αποδοτικότητα της προτεινόμενης μεθόδου εκμάθησης παραμέτρων χωρίς επίβλεψη. Επιπλέον, η ανάλυση της απόδοσης του προτεινόμενου συστήματος δείχνει ότι μια ακριβής, υψηλής ποιότητας ανακατασκευή σκηνής που περιλαμβάνει πληροφορία υφής μπορεί να επιτευχθεί σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας οχτώ κάμερες και έναν επιταχυντή γραφικών. Συγκρίσεις που έγιναν με τα πιο σύγχρονα σχετικά συστήματα ανακατασκευής δείχνουν ότι το προτεινόμενο σύστημα παρουσιάζει καλύτερες επιδόσεις στις περισσότερες των περιπτώσεων. Τέλος, η χρήση του συστήματος ανακατασκευής που περιγράφεται στην παρούσα εργασία σε εφαρμογές υπολογιστικής όρασης κάτω από πραγματικές συνθήκες (Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, μόνιμη έκθεση "Μακεδονία: από τις ψηφίδες στα pixels"), μας παρέχει ισχυρές ενδείξεις σχετικά με την αποδοτικότητα, την αξιοπιστία και την υπολογιστική του απόδοση.
Φυσική περιγραφή 112 σ. : εικ., πίν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Αγγλικά
Θέμα 3D Reconstruction
3Δ ανακατασκευή
Foreground Detection
GPU Computing
Multi-Camera Conse
Multi-Camera System
Playful Learning
Ανίχνευση προσκηνίου
Δίκτυο καμερών
Επιταχυντές γραφικών
Ημερομηνία έκδοσης 2011-07-15
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 89

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 8