Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Βασισμένα σε πράκτορες μοντέλα αγορών διαφοροποιημένων αγαθών του Διαδικτύου  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου uch.csd.msc//2002lina
Τίτλος Βασισμένα σε πράκτορες μοντέλα αγορών διαφοροποιημένων αγαθών του Διαδικτύου
Άλλος τίτλος Agent-based models of differentiated markets on the Internet
Συγγραφέας Λίνα, Χάρις
Σύμβουλος διατριβής Νικολάου, Χρήστος
Περίληψη Μοντέλα που περιγράφουν αναδυόμενα χαρακτηριστικά της δομής και του ανταγωνισμού σε αγορές διαφοροποιημένων προϊόντων στο Διαδίκτυο προτείνονται σε αυτήν την εργασία. Κύριος στόχος είναι η μελέτη της δυναμικής εξέλιξης της οικονομίας του Διαδικτύου μέσα από πειράματα σε ένα ιδεατό περιβάλλον βασισμένο σε πράκτορες Θεωρητικά σε έναν κόσμο χωρίς κόστη μεταφοράς, όπως το Διαδίκτυο, θα περίμενε κανείς η κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα να είναι σχεδόν ομοιόμορφα κατανεμημένη. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, το τοπίο που έχει διαμορφωθεί χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή ανομοιομορφία. Οι χρήστες, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσαν να βιώνουν μια συναρπαστική εμπειρία μέσα από τη συνεχή εξερεύνηση ενός πραγματικά τεράστιου δικτύου τόπων, προτιμούν να συναθροίζονται σε ορισμένους μόνο από αυτούς, οι οποίοι σταδιακά έγιναν εξαιρετικά δημοφιλείς. Όπως και στον πραγματικό κόσμο, τέτοιου είδους συγκεντρώσεις δεν είναι αποτέλεσμα μόνο των εγγενών διαφορών μεταξύ των τόπων, αλλά και κάποιου είδους δυνάμεων που δρουν αθροιστικά και οι οποίες εμπεριέχουν αυξανόμενες οικονομίες κλίμακας. Στο πολύπλοκο και δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον του Διαδικτύου, έντονος ανταγωνισμός για την προσέλκυση επισκεπτών/καταναλωτών αναπτύσσεται μεταξύ των δικτυακών τόπων. Ο αριθμός των τόπων αυξάνει με εκθετικό ρυθμό, το ίδιο και ο αριθμός των χρηστών. Μια ευρεία ποικιλία από νέα προϊόντα και υπηρεσίες είναι διαθέσιμα στους χρήστες. Οι δικτυακοί τόποι είναι υποχρεωμένοι να υιοθετήσουν στρατηγική συμπεριφορά προκειμένου να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν στο περιβάλλον αυτό. Στην παρούσα εργασία προτείνουμε δύο οικονομικά μοντέλα συμπεριφορών βασισμένα σε πράκτορες, τα οποία ενσωματώνουν βασικά χαρακτηριστικά της οικονομίας του Διαδικτύου. Ετερογενείς και αυτόνομοι πράκτορες που μιμούνται τη συμπεριφορά των χρηστών του Διαδικτύου σχεδιάσθηκαν βάσει στοιχείων από εμπειρικές παρατηρήσεις, στατιστικές έρευνες και μελέτες περιπτώσεων γύρω από τις αγορές του Διαδικτύου Τα μοντέλα υλοποιήθηκαν σε ένα περιβάλλον ανάπτυξης βασισμένων σε πράκτορες μοντέλων πάνω από την πλατφόρμα Mozart. Το περιβάλλον ανάπτυξης επιτρέπει την παρακολούθηση της εξέλιξης στο χρόνο της δυναμικής που προκύπτει από τοπικές αλληλεπιδράσεις και ατομικές συμπεριφορές και η οποία παράγει μη προβλέψιμες δομές στο μακροεπίπεδο. Το πρώτο μοντέλο είναι ένα γενικό μοντέλο για τη μελέτη της δομής και του ανταγωνισμού που προκύπτει σε μια ιδεατή οικονομία η οποία αποτελείται από πολλές αγορές διαφοροποιημένων προϊόντων. Το δεύτερο μοντέλο, που βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης, προσεγγίζει το Διαδίκτυο καθαρά ως κανάλι διανομής. B-2-C τόποι ανταγωνίζονται σε μια αγορά διαφοροποιημένων προϊόντων για καταναλωτές και σχηματίζουν συμμαχίες προκειμένου να αυξήσουν τα κέρδη τους. Αποτελέσματα από διάφορα πειράματα βασισμένα στα δύο προτεινόμενα μοντέλα παρουσιάζονται σε αυτήν την εργασία, προκειμένου να εμπλουτισθεί η κατανόησή μας για τους μηχανισμούς που διαμορφώνουν τη δομή των αγορών του Διαδικτύου και συμβάλλουν στην επιβίωση ή/και την επιτυχία των τόπων.
Γλώσσα Ελληνικά
Ημερομηνία έκδοσης 2002-12-05
Ημερομηνία διάθεσης 2002-12-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών--Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 493

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 8