Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της σχολικής ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον αυτισμό  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000448159
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της σχολικής ΕξΑΕ για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τον αυτισμό
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an interactive educational material with the aim of training secondary education teachers in autism
Συγγραφέας Δασκαλάκη, Μαρία
Επιλέξτε τιμή Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Τραγουλιά Ελένη
Βιταλάκη Ελένη
Περίληψη Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας ήταν ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αποτίμηση ενός διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με στόχο την επιμόρφωση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά μέσω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο γνωστικό αντικείμενο της Ειδικής Αγωγής, και πιο συγκεκριμένα, του Αυτισμού. Πιο συγκεκριμένα, το διαδραστικό υλικό, το οποίο υλοποιήθηκε απαρτίζεται από τρεις Δ.Ε., κάθε μια από τις οποίες αποτελείται από υποενότητες. Αναλυτικότερα, η πρώτη Δ.Ε. αφορά τον εννοιολογικό προσδιορισμό του όρου «Αυτισμός» και τις μορφές του. Ακολούθως, η δεύτερη Δ.Ε. σχετιζεται με τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά και τα αίτια εμφάνισης του Αυτισμού και τέλος, η τρίτη και τελευταία ενότητα, αναφέρεται στα διαγνωστικά κριτήρια και στις πρακτικές αντιμετώπισης του Αυτισμού. Το περιεχόμενο το οποίο αναπτύχθηκε βασίστηκε στις αρχές σχεδιασμού εκπαιδευτικού υλικού, όπως αυτές έχουν προταθεί από τους διάφορους θεωρητικούς του πεδίου, ανάμεσα σε αυτές είναι η Γνωστική Θεωρία Πολυμεσικής Μάθησης. Βεβαίως, προηγουμένως, προηγήθηκε έρευνα, για να μπορέσει να προκύψει η δημιουργία του εν λόγω υλικού. Ειδικότερα, το διαδραστικό υλικό δημιουργήθηκε με τη βοήθεια του λογισμικού h5p σε CMS περιβάλλον, το οποίο στη συνέχεια ενσωματώθηκε σε LMS περιβάλλον. Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί διαμορφωτική αξιολόγηση του υλικού διεχήχθη ποιοτική έρευνα, με σκόπιμη δειγματοληψία, η οποία περιλάμβανε ειδήμονες σε θέματα ΤΠΕ και ΕξΑΕ. Το ερωτηματολόγιο, το οποίο κλήθηκαν να απαντήσουν οι αξιολογητές αφορούσε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου κι έτσι για την επεξεργασία αυτών των δεδομένων έγινε χρήση η ποιοτική ανάλυση των δεδομένων. Από την εξαγωγή των αποτελεσμάτων προέκυψε το εν λόγω εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο διακρίνεται για την ευχρηστία, τη διαδραστικότητα, την απλή και κατανοητή του παρουσίαση, αλλά και την ευχάριστη πλοήγησή του. Εν κατακλείδι, μέσω της αποτίμησης και παρουσίασης των αποτελεσμάτων της εν λόγω έρευνας προέκυψαν τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για μελλοντικές βελτίωσεις, οι οποίες μπορούν να προκύψουν και σε άλλα ερευνητικά πονήματα.
Φυσική περιγραφή 116 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult Education
Autism
Distance Education
Interactive Material
Secondary Education
Αυτισμός
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διαδραστικό Υλικό
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Επιμόρφωση Ενηλίκων
Ημερομηνία έκδοσης 2022
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 212

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 2