Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Επείγουσα Εξ Αποστάσεων Διδασκαλία (Emergency Remote Teaching) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : η εμπειρία των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης στο νομό Ρεθύμνου / Παναγιώτης-Στυλιανός Γασπαράκης.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000465870
Τίτλος Επείγουσα Εξ Αποστάσεων Διδασκαλία (Emergency Remote Teaching) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση : η εμπειρία των εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης στο νομό Ρεθύμνου / Παναγιώτης-Στυλιανός Γασπαράκης.
Άλλος τίτλος Emergency Remote Teaching in primary education : the experience of Primary Education teachers in the pegion of Rethymno
Συγγραφέας Γασπαράκης, Παναγιώτης-Στυλιανός
Σύμβουλος διατριβής Ζαϊμάκης Ιωάννης
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωνσταντινίδου Χριστίνα
Αλεξάκης Εμμανουήλ
Περίληψη Η πρωτόγνωρη συνθήκη της πανδημίας επηρέασε όλους τους τομείς της κοινωνίας, παγκοσμίως. Συγκεκριμένα στην εκπαίδευση, λόγω αναστολής της διά ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων, η διδασκαλία μετατοπίστηκε σε νέα ψηφιακά, εξ αποστάσεως, μαθησιακά περιβάλλοντα. Η απότομη αυτή αλλαγή, δημιούργησε νέα εργασιακά και εκπαιδευτικά δεδομένα για τους άμεσα εμπλεκόμενους, που έπρεπε αν και απροετοίμαστοι να ανταποκριθούν άμεσα. Μάλιστα, η εκπαιδευτική διαδικασία περιγράφεται ως Επείγουσα εξ Αποστάσεως Διδασκαλία, αφού είχε το χαρακτήρα μιας προσωρινής μορφής παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης. Στα πλαίσια της μελέτης διερευνήθηκαν οι εμπειρίες των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Δημοτικής Εκπαίδευσης του νομού Ρεθύμνου, την περίοδο της πανδημίας. Από την ανάλυση των ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων προκύπτει πως οι εκπαιδευτικοί συνάντησαν αρκετές τεχνολογικές δυσκολίες, κυρίως λόγω έλλειψης γνώσεων χειρισμού των ψηφιακών εργαλείων επομένως και διαχείρισης τεχνολογικών προβλημάτων. Επίσης, υπήρξαν εμπόδια στο παιδαγωγικό τους έργο, διαπιστώνοντας ανυπαρξία ικανοποιητικής αλληλεπίδρασης με τους μαθητές. Μάλιστα, κρίθηκε αναγκαία η αναδιαμόρφωση των διδακτικών στρατηγικών και μαθησιακών στόχων. Η εργασία από το σπίτι, η μετατόπιση του εργασιακού ωραρίου, η απαιτητική και πολύωρη προετοιμασία των μαθημάτων αναστάτωσαν και δυσκόλεψαν την προσωπική και οικογενειακή ζωή των εκπαιδευτικών. Προέκυψε πως την περίοδο αυτή οι εκπαιδευτικοί βίωσαν έντονο στρες και άγχος. Επιπλέον, τόσο οι γυναίκες όσο και οι μεγαλύτερης ηλικίας εκπαιδευτικοί δυσκολεύτηκαν κυρίως σε ζητήματα της προσωπικής ζωής τους. Στην διαδικασία αυτή παραπάνω δυσκολεύτηκαν κυρίως οι εκπαιδευτικοί με ελλιπείς τεχνολογικές γνώσεις. Γενικότερα, θεωρούν πως η ψηφιακή εκπαίδευση δεν επιτυγχάνει τη συμπερίληψη των μαθητών, ενώ αυξάνει τη σωματική και πνευματική τους εξάντληση. Μελλοντικά, θεωρούν πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων τους, μέσω μείωσης θέσεων εργασίας. Αρκετοί εκπαιδευτικοί θεωρούν πως η εμπλοκή στην ψηφιακή εκπαίδευση και τα ψηφιακά εργαλεία αποτέλεσε ευκαιρία για τεχνολογικό εμπλουτισμό της διδασκαλίας αλλά και των προσωπικών τους δεξιοτήτων. Τέλος, η πλειοψηφία θεωρεί την ψηφιακή εκπαίδευση αναποτελεσματική, κρίνοντας μη αναγκαία μια μελλοντική παράλληλη εφαρμογή της με τη δια ζώσης. Διατηρούν επιφυλακτική στάση όμως, σε μια αποκλειστικά υποστηρικτική εφαρμογή της σε περιόδους κρίσεων και έκτακτων συνθηκών.
Φυσική περιγραφή 111 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Digital Education
Distance learning
Emergency Remote Teaching
Pandemic period
Primary Education
Qualitative Research
Quantitative Research
Society
Teachers
Δημοτική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί
Εξ Αποστάσεων Εκπαίδευση
Επείγουσα Εξ Αποστάσεων Διδασκαλία
Κοινωνία
Πανδημία
Ποιοτική έρευνα
Ποσοτική έρευνα
Ψηφιακή Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2024-06-28
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Κοινωνικών Επιστημών--Τμήμα Κοινωνιολογίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 6

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0