Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένο με τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη διδασκαλία των δεκαδικών αριθμών στο μάθημα των μαθηματικών της Γ’ τάξης του Δημοτικού με την τεχνική της Ανεστραμμένης τάξης και η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς του  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000461387
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού σχεδιασμένο με τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη διδασκαλία των δεκαδικών αριθμών στο μάθημα των μαθηματικών της Γ’ τάξης του Δημοτικού με την τεχνική της Ανεστραμμένης τάξης και η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς του
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of educational material designed with the principles of distance education for the teaching of decimal numbers in the mathematics course of the 3rd grade of the Primary School with the Flipped Classroom technique and the evaluation of its effectiveness
Συγγραφέας Κανελλοπούλου, Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Στην παρούσα διπλωματική εργασία σχεδιάστηκε, δημιουργήθηκε και αποτιμήθηκε εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία των δεκαδικών αριθμών του μαθήματος των Μαθηματικών και αξιολογήθηκε η αποτελεσματικότητα της εφαρμογής του με τη μέθοδο της Ανεστραμμένης τάξης. Το υλικό απευθύνεται σε μαθητές της Γ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου οι οποίοι διδάσκονται για πρώτη φορά τη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα. Η δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού βασίστηκε στη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αξιοποιώντας αρχές και μοντέλα των ειδικών του πεδίου όπως το μοντέλο West-Λιοναράκη και τη Γνωστική θεωρία της Πολυμεσικής μάθησης του Mayer. Για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού συλλέχθηκαν ποιοτικά δεδομένα από 3 εκπαιδευτικούς «ειδικούς της εξαε» ενώ αντίστοιχα για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της εφαρμογής του έγινε συλλογή ποσοτικών δεδομένων από 39 μαθητές της Γ’ Δημοτικού που φοιτούν σε δυο διαφορετικά τμήματα. Η συλλογή των ποιοτικών δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου ενώ η συλλογή των ποσοτικών δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω γραπτής δοκιμασίας πριν και μετά την παρέμβαση (pre-test, post-test) με τη συμμετοχή των μαθητών των δυο τμημάτων, πειραματισμού και ελέγχου. Τα αποτελέσματα της έρευνας όσον αφορά στην αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού έδειξαν πως αυτό διέπεται από τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξαε και εφαρμόζει τις αρχές της πολυμεσικής μάθησης του Mayer και ανέδειξαν προτάσεις για βελτίωση σε συγκεκριμένα σημεία. Επιπλέον, από τα αποτελέσματα της έρευνας προέκυψε ότι η διδασκαλία των δεκαδικών αριθμών με τη χρήση του εκπαιδευτικού υλικού στα πλαίσια εφαρμογής Ανεστραμμένης τάξης, συνέβαλε θετικά στην όλη μαθησιακή διαδικασία.
Φυσική περιγραφή 91 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Decimals
Digital Educational material
Distance Education
Flipped Classroom
Ανεστραμμένη τάξη
Δεκαδικοί αριθμοί
Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση
Ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό
Ημερομηνία έκδοσης 2023-11-14
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 802

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 6