Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διδακτικής παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την εκμάθηση της προπαίδειας για μαθητές Γ' δημοτικού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441211
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση διδακτικής παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την εκμάθηση της προπαίδειας για μαθητές Γ' δημοτικού
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of a supplementary distance education intervention for the learning of multiplication tables for third grade primary school students
Συγγραφέας Αχουριώτου, Ευθυμία
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Μέλος κριτικής επιτροπής Καλογιαννάκης Μιχαήλ
Κλεισαρχάκης Μιχαήλ
Περίληψη Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκε η εφαρμογή συμπληρωματικής σχολικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μαθητές Τρίτης τάξης Δημοτικού Σχολείου, στα πλαίσια του μαθήματος των Μαθηματικών και συγκεκριμένα της προπαίδειας με βάση τις αρχές των ρεαλιστικών μαθηματικών. Για την πραγματοποίηση της εφαρμογής αυτής ήταν απαραίτητη η δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού με τη μεθοδολογία της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης με σκοπό την παρουσίαση του αντικειμένου της εκμάθησης της προπαίδειας των αριθμών 6 και 7 στη Γ΄ Δημοτικού μέσω της τεχνολογίας και ιδιαίτερα σε μαθητές που βιώνουν σχολική αποτυχία. Το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων είναι βέβαια σύμφωνο με το πνεύμα του αναλυτικού προγράμματος, αλλά ακολουθεί και τις αρχές της Ρεαλιστικής Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε, εφαρμόστηκε σε μαθητές Γ΄ Δημοτικού και με τη μεθοδολογία της πειραματικής έρευνας έγινε προσπάθεια να απαντηθεί ένα βασικό ερώτημα: εάν οι μαθητές που διδάσκονται με την εφαρμογή εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ στο μάθημα της προπαίδειας σύμφωνα με τις αρχές των ρεαλιστικών μαθηματικών έχουν σημαντικά καλύτερη επίδοση σε σχέση με τους μαθητές που διδάσκονται με την παραδοσιακή διδασκαλία. Με χρήση ερωτηματολογίου που συμπλήρωσαν οι μαθητές πριν και μετά την εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού, συλλέχθηκαν δεδομένα τα οποία αναλύθηκαν με στόχο να διερευνηθεί ο βαθμός κατά τον οποίο η συγκεκριμένη μέθοδος συνέβαλε στην επίδοση των μαθητών. Βάσει των ευρημάτων προκύπτει ότι η αξιοποίηση της διδακτικής μεθόδου που προτείνεται στην παρούσα εργασία βοήθησε σημαντικά τους μαθητές να βελτιώσουν το βαθμό κατανόησής τους στο μάθημα των μαθηματικών και συγκεκριμένα της προπαίδειας του 6 και του 7 και ότι η χρήση εκπαιδευτικού υλικού, βασισμένου στη μεθοδολογία της ΕξΑΕ κεντρίζει το ενδιαφέρον των μαθητών και προωθεί την ενεργητική μάθηση, αποτέλεσμα που μας ενθαρρύνει ως προς την επιτυχία της έρευνάς μας.
Φυσική περιγραφή 145 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance Learning
Educational Material
ICT
Multiplication Tables
Realistic Mathematics
Supplementary School Education
Εκπαιδευτικό Υλικό
ΕξΑΕ
Προπαίδεια
Ρεαλιστικά Μαθηματικά
Συμπληρωματική σχολική εκπαίδευση
ΤΠΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2019
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας
Εμφανίσεις 254

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1