Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Αξιολόγηση της διαδικασίας εφαρμογής (process evaluation)του σχολικού προγράμματος αγωγής υγείας pro greens από μαθητές και εκπαιδευτικούς δημοτικών σχολείων  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000374478
Τίτλος Αξιολόγηση της διαδικασίας εφαρμογής (process evaluation)του σχολικού προγράμματος αγωγής υγείας pro greens από μαθητές και εκπαιδευτικούς δημοτικών σχολείων
Άλλος τίτλος Process evaluation of the school health promotion intervention programme pro greens by primary school pupils and teachers in Crete
Συγγραφέας Κουσκουρίδα, Φραγκούλα
Σύμβουλος διατριβής Μοσχανδρέα, Ι.
Μέλος κριτικής επιτροπής Κούτης, Α.
Παπαδάκη, Α.
Περίληψη Τίτλος εργασίας: Αξιολόγηση της διαδικασίας εφαρμογής (process evaluation) του σχολικού Προγράμματος Αγωγής Υγείας Pro Greens από μαθητές και εκπαιδευτικούς δημοτικών σχολείων στην Κρήτη. Της: Κουσκουρίδα Φραγκούλας Υπό τη επίβλεψη των: 1. Ι. Μοσχανδρέα 2. Α. Κούτη 3. Α. Παπαδάκη Ημερομηνία: 14/12/ 2011 ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Το ευρωπαϊκό σχολικό πρόγραμμα Αγωγής και Προαγωγής Υγείας Pro Greens στοχεύει στην αποτίμηση της τρέχουσας πρόσληψης φρούτων και λαχανικών, στην πραγματοποίηση παρέμβασης για την αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών καθώς και την εκτίμηση της επίδρασης της παρέμβασης σε παιδιά 11-12 χρονών σε έντεκα ευρωπαϊκές χώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Η παρούσα εργασία προτίθεται να εξετάζει την αξιολόγηση της διαδικασίας εφαρμογής του προγράμματος Pro Greens από τους μαθητές και τους δασκάλους των σχολείων της Κρήτης που συμμετείχαν σ'αυτό, καθώς και να αναδείξει την επίδραση που είχε η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. ΜΕΘΟΔΟΣ: Μελέτη παρέμβασης σε δείγμα 892 μαθητών των τάξεων Ε' & ΣΤ' 36 δημοτικών σχολείων της πόλης του Ηρακλείου. Δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν επίσης και 22 από τους 27 εκπαιδευτικούς των τμημάτων παρέμβασης. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Η αξιολόγηση του προγράμματος από τους μαθητές κρίνεται θετική, ενώ των δασκάλων ως προς την επίδρασή του επιφυλακτική. Οι απόψεις μαθητών και δασκάλων δεν συσχετίζονται (p=0,801). Ο βαθμός εφαρμογής είναι υψηλός για τα θεωρητικά μαθήματα, αλλά μέτριος για τις πρακτικές δραστηριότητες. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Η ανταπόκριση των μαθητών στο πρόγραμμα ήταν υψηλή ενώ των δασκάλων πιο περιορισμένη. Παρόμοια αποτελέσματα παρατηρήθηκαν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επιπλέον, διαφαίνεται η σημασία της εκπαίδευσης των διδασκόντων για την εφαρμογή Προγραμμάτων Αγωγής και Προαγωγής Υγείας.
Φυσική περιγραφή 129 σ : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Evaluation
Fruit
Public health
Schools
Studens
Teachers
Vegetables
Αξιολόγηση
Εκπαιδευτικοί
Λαχανικά
Μαθητές
Παρέμβαση
Σχολείο
Φρούτα
Ημερομηνία έκδοσης 2012-04-04
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Υγείας--Τμήμα Ιατρικής--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 34

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 1