Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση, αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής Εξ Αποστάσεωε Εκπαίδευσης με τη χρήση των ΤΠΕ στα μάθημα της νεοελληνικής λογοτεχίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441969
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση, αποτίμηση μιας ολοκληρωμένης παρέμβασης συμπληρωματικής σχολικής Εξ Αποστάσεωε Εκπαίδευσης με τη χρήση των ΤΠΕ στα μάθημα της νεοελληνικής λογοτεχίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Άλλος τίτλος Design, implementation, evaluation of one integrated supplementary intervention Distance school with the use of ICT in the course of modern Greek literature in Secondary Education
Συγγραφέας Κυπριωτάκη, Αντωνία
Σύμβουλος διατριβής Χατζηδάκη Ασπασία
Μέλος κριτικής επιτροπής Καρβούνης Λάμπρος
Κιουλάνης Σπύρος
Περίληψη Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό σύμφωνα με τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης πάνω στη Νεοελληνική Λογοτεχνία Α΄Λυκείου. Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή εργασία αποβλέπει στη δημιουργία ενός νέου περιβάλλοντος που διαμορφώνεται στην εκπαίδευση με τη δυναμική εμφάνιση της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Επίσης, σε μια εναλλακτική διδασκαλία της λογοτεχνίας, εξατομικευμένη αλλά και ομαδοσυνεργατική, με στόχο τη δημιουργία ή τη διερεύνηση λογοτεχνικής κουλτούρας και την ανάπτυξη της δημιουργικής και αναγνωστικής ικανότητας των εφήβων μαθητών. Τέλος, στο να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού μέσω του συγκεκριμένου μαθήματος, που να μπορούν να τις χρησιμοποιούν και χωρίς την παρουσία του δασκάλου. Με βάση τα παραπάνω, σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε διδασκαλία σε εκπαιδευτικό πολυμεσικό περιβάλλον, ακολουθώντας αφενός τις βασικές αρχές σχεδιασμού ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού και αφετέρου τις αναγνωστικές θεωρίες της πρόσληψης και της ανταπόκρισης σε συγκεκριμένο λογοτεχνικό βιβλίο που περιελάμβανε μαρτυρίες εφήβων από όλον τον κόσμο. Στην έρευνα έλαβαν μέρος δεκαεννέα μαθητές Α' τάξης Γενικού Λυκείου την περίοδο Μαρτίου-Μαΐου το σχολικό έτος 2018-19. Η έρευνα βασίστηκε στη συλλογή δεδομένων με βάση ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν πριν και μετά την παρέμβαση και στην τήρηση ημερολογίου από την εκπαιδευτικό-ερευνήτρια. Τα συμπεράσματα της έρευνας οδηγούν στη διαπίστωση ότι, στο συγκεκριμένο πληθυσμό που εφαρμόστηκε, το περιβάλλον φαίνεται να είχε θετικά αποτελέσματα. Οι μαθητές έδειξαν να απολαμβάνουν τα λογοτεχνικά κείμενα και να συμμετέχουν ικανοποιητικά τόσο σε εργασίες δημιουργικής γραφής και αναγνωστικής ανταπόκρισης όσο και ψηφιακού γραμματισμού. Με βάση την έκβαση της παρέμβασης θεωρούμε ότι η προτεινόμενη μεθοδολογία θα μπορούσε να εφαρμοστεί με επιτυχία σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διευρύνοντας έτσι το πεδίο της συμπληρωματικής σχολικής εκπαίδευσης.
Φυσική περιγραφή 169 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Aesthetic Enjoyment
Complementary Distance Learning
Educational Environmen
Interpretation
Literature
Reading Theories
Reading Understanding
Recruitment
Web 2
Αισθητική Απόλαυση
Αναγνωστικές Θεωρίες
Αναγνωστική Κατανόηση
Εκπαιδευτικό Περιβάλλον
Ερμηνεία
Λογοτεχνία
Πρόσληψη
Συμπληρωματική Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Ημερομηνία έκδοσης 2019
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 16

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0