Περίληψη |
Οι διαδικτυακές διαφημίσεις παρέχουν έναν ισχυρό μηχανισμό στους διαφημιστές ώστε να μπορούν να απευθυνθούν αποτελεσματικά στους χρήστες του Διαδικτύου. Οι διαφημίσεις αυτές, μπορούν να προσαρμοστούν με βάση τη συμπεριφορά περιήγησης του χρήστη, τη γεωγραφική του θέση, και τα προσωπικά του συμφέροντα. Υπάρχει σήμερα μια αγορά πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία στηρίζεται στις διαδικτυακές διαφημίσεις και η οποία αποτελεί την κύρια πηγή εσόδων για μερικές από τις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες του Διαδικτύου. Προκειμένου να υπάρξει ανταπόκριση στις τεράστιες απαιτήσεις της αγοράς, καθώς και στη διαχείριση των σύνθετων σχέσεων μεταξύ των διαφημιστών και των εκδοτών (π.χ., ιστοσελίδες που φιλοξενούν μια διαφήμιση), προσλαμβάνονται "αγορές" γνωστές και ως "συναλλαγές διαφημίσεων". Οι "συναλλαγές διαφημίσεων" επιτρέπουν στους εκδότες (πωλητές διαφημιστικού χώρου) και στους διαφημιζόμενους (αγοραστές του εν λόγω διαφημιστικού χώρου) να δημοπρατήσουν δυναμικά κίνηση μέσω των δικτύων διαφήμισης, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των κερδών από όλους τους συμμετέχοντες. Δυστυχώς, η πολυπλοκότητα των συστημάτων αυτών οδηγεί σε κατάχρηση του συστήματος από τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου, οι οποίοι κερδοσκοπούν σε βάρος των διαφημιστών.
Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζουμε μια λεπτομερή εικόνα για το πώς μια από τις μεγαλύτερες "συναλλαγές διαφημίσεων" λειτουργεί, καθώς επίσης και τα ζητήματα ασφάλειας που αντιμετωπίζει, παρατηρώντας τα από τη σκοπιά ενός μέλους του δικτύου διαφήμισης. Πιο συγκεκριμένα, αναλύουμε ένα σύνολο δεδομένων που περιέχει πληροφορίες για τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται από το συγκεκριμένο δίκτυο διαφήμισης. Επιπλέον, εξετάζουμε τις πληροφορίες που συλλέγονται από ένα διακομιστή διοίκησης και ελέγχου που χρησιμοποιείται για τη λειτουργία ενός botnet, εξειδικευμένου στο να διαπράττει διαφημιστικές απάτες κατά της "συναλλαγής διαφημίσεων" που εξετάζουμε.
|