Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Αξιοποίηση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση : δημιουργία επαυξημένου περιεχομένου για τη διδασκαλία της Γεωμετρίας στο Δημοτικό / Μακριδάκη Δέσποινα.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000466303
Τίτλος Αξιοποίηση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην εκπαίδευση : δημιουργία επαυξημένου περιεχομένου για τη διδασκαλία της Γεωμετρίας στο Δημοτικό / Μακριδάκη Δέσποινα.
Άλλος τίτλος Utilization augmented reality applications in education : Creating augmented realitycontent for teaching of Geometry in Elementary School
Συγγραφέας Μακριδάκη, Δέσποινα
Σύμβουλος διατριβής Ζαράνης Νικόλαος
Περίληψη Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR – Augmented Reality) είναι μια αναδυόμενη μορφή εμπειρίας στην οποία ο πραγματικός κόσμος (RW- Real World) ενισχύεται από ψηφιακό περιεχόμενο το οποίο δημιουργείται μέσω υπολογιστή και συνδέεται με συγκεκριμένες τοποθεσίες και δραστηριότητες. Κάθε χρόνο, το New Media Consortium’s (NMC’s) Emerging Technology Initiative δημιουργεί μια αναφορά Horizon που αναζητά τις αναδυόμενες τεχνολογίες που υπόσχονται να έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε διάφορους επιστημονικούς τομείς παγκοσμίως, ενώ παράλληλα υπόσχονται να επηρεάσουν θετικά τη μάθηση, τη δημιουργική έρευνα και ασφαλώς την εκπαίδευση (NMC,2011). Αρκετές από αυτές τις εκθέσεις τα προηγούμενα χρόνια είχαν προβλέψει την ευρεία διάδοση και χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας (Yuen,2011) H παρούσα διπλωματική εργασία προσφέρει μια επισκόπηση και την ιστορική αναδρομή της τεχνολογίας AR, εξετάζει τον τρόπο λειτουργίας της και τις πρόσφατες εξελίξεις της σε διάφορους επιστημονικούς τομείς, διερευνά τον αντίκτυπο της στη σύγχρονη κοινωνία και αξιολογεί τις επιπτώσεις της στη μάθηση, την εκπαίδευση και τη διδασκαλία της γεωμετρίας στο Δημοτικό σχολείο. Στη συνέχεια, μελετά τον σχεδιασμό μίας ενότητας επαυξημένης πραγματικότητας για τη διδασκαλία του γεωμετρικού στερεού του κύβου της Δ’ τάξης του δημοτικού. Η διδασκαλία που παρουσιάζεται ενισχύεται με την επαύξηση με ψηφιακά στοιχεία που προβάλλονται μέσω μιας κινητής συσκευής, με σκοπό να παρέχει στους μαθητές μια πιο ελκυστική και διασκεδαστική μαθησιακή εμπειρία και να προωθήσει την εμπλοκή τους στο μάθημα, προσφέροντας τους ουσιαστική μάθηση. Τέλος, διερευνώνται η παιδαγωγική αξία των εφαρμογών της Επαυξημένης Πραγματικότητας ,οι στάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και οι περιορισμοί που δρουν ως ανασταλτικοί παράγοντες στην ευρύτερη χρήση και αξιοποίηση της στη διδασκαλία.
Φυσική περιγραφή 97 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Augmented reality
Geometry new technologies
Γεωμετρία νέες τεχολογίες
Επαυξημένη πραγματικότητα
Ημερομηνία έκδοσης 2024-07-10
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 2

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0