Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Η επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σε περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid 19  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000454337
Τίτλος Η επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σε περιβάλλον εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid 19
Συγγραφέας Μακρή, Ανθούλα
Σύμβουλος διατριβής Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Βιταλάκη Ελένη
Περίληψη Η παρούσα εργασία εστιάζει στη διερεύνηση της εργασιακής ικανοποίησης και του εργασιακού άγχους των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Η φύση της εργασίας των εκπαιδευτικών και διάφοροι ατομικοί οργανωσιακοί παράγοντες έχουν αναφερθεί ως προσδιοριστικοί παράγοντες της εργασιακής τους ικανοποίησης και του εργασιακού τους άγχους. Η πανδημία αποτέλεσε έναν ακόμη επιβαρυντικό παράγοντα της μειωμένης εργασιακής ικανοποίησης και κυρίως του αυξημένου εργασιακού άγχους των εκπαιδευτικών. Επομένως, κατά τη διάρκεια της πανδημίας διαπιστώθηκε αυξημένο άγχος των εκπαιδευτικών που οδήγησε σε μειωμένο επίπεδο εργασιακής ικανοποίησης, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί αρνητικά η σωματική και ψυχική υγεία τους. Δεδομένων των αρνητικών επιπτώσεων του εργασιακού άγχους και της μειωμένης εργασιακής ικανοποίησης στην απόδοση των εκπαιδευτικών και την αποτελεσματική διδασκαλία και μάθηση, κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική η σχετική τους ενημέρωση. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί διαμέσου της διαμόρφωσης κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού παρεχόμενο διαμέσου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη τις αρχές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της πολυμεσικής μάθησης. Στη βάση αυτή δημιουργήθηκε ένα εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο αξιολογήθηκε από τρία άτομα, χρησιμοποιώντας το ερωτηματολόγιο με ανοικτού τύπου ερωτήσεις στο πλαίσιο της ποιοτικής έρευνας. Από τη συγκεκριμένη έρευνα βρέθηκε πως το εκπαιδευτικό υλικό έχει δημιουργηθεί με βάση τις αρχές και τη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Εξαίρεση παρουσιάστηκε μόνο σε ένα σημείο, καθώς διαπιστώθηκε πως το εκπαιδευτικό υλικό δεν εμπεριέχει δραστηριότητες οι οποίες ενθαρρύνουν τον εκπαιδευόμενο να διατυπώνει τις δικές του ερωτήσεις πάνω σε σημαντικά ζητήματα. Επιπρόσθετα, διαπιστώθηκε ότι το εκπαιδευτικό υλικό δημιουργήθηκε με βάση τις βασικές αρχές της πολυμεσικής μάθησης, με εξαίρεση την αρχή της φωνής και της εικόνας. Περαιτέρω έρευνες στο πεδίο διερεύνησης του εργασιακού άγχους και της εργασιακής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής είναι απαραίτητες. Επίσης, απαραίτητη είναι και η ενημέρωση και εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, μέσω του κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο θα αξιολογείται από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους.
Φυσική περιγραφή 119 σ. : εικ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Distance education
Educational material
Job satisfaction
Occupational stress
Special education
Teacher
Ειδική αγωγή
Εκπαιδευτικό υλικό
Εκπαιδευτικός
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εργασιακή ικανοποίηση
Εργασιακό άγχος
Ημερομηνία έκδοσης 2023-03-04
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 334

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 8