Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της εξΑΕ για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής στην Ε' Δημοτικού / Ιωάννα Τροχάτου.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000469775
Τίτλος Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της εξΑΕ για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής στην Ε' Δημοτικού / Ιωάννα Τροχάτου.
Άλλος τίτλος Design, development and evaluation of educational material using the method of distance learning for safe internet navigation within the context of the Computer Science course for the 5th grade elementrary school students
Συγγραφέας Τροχάτου, Ιωάννα
Σύμβουλος διατριβής Αναστασιάδης Παναγιώτης
Μέλος κριτικής επιτροπής Απόστολος Κώστας
Κωτσίδης Κωνσταντίνος
Περίληψη Η παρούσα μελέτη διερευνά τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση ΕΥ με τη χρήση της μεθόδου ΕξAE (ΕξΑΕ) για την προώθηση της ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών της Πληροφορικής της Ε' τάξης. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του διαδραστικού ψηφιακού ΕΥ στην ενίσχυση της κατανόησης των μαθητών για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και η αξιολόγηση των μεθοδολογιών που χρησιμοποιούνται για την παράδοση περιεχομένου σε περιβάλλον ΕξΑΕ. Η μελέτη διερευνά βασικές πτυχές της ασφάλειας στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών κινδύνων, της ηθικής χρήσης ψηφιακών πόρων και στρατηγικών για ασφαλή περιήγηση, προσαρμοσμένες ώστε να είναι παιδαγωγικά κατάλληλες για την ηλικία των μαθητών. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ασχολήθηκαν με το ΕΥ στην πλατφόρμα Chamilo και συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο, που αναπτύχθηκε από τα ΕΔΙΒΕΑ, για τη συλλογή ποιοτικών δεδομένων. Αυτό το ερωτηματολόγιο περιλάμβανε δύο κύριες ενότητες: δημογραφικό προφίλ και αξιολόγηση του ΕΥ σε δέκα ερευνητικούς άξονες, που εξετάζει πτυχές όπως η επιστημονική συνοχή, η ευκολία χρήσης, η υποστήριξη και καθοδήγηση, η διαδραστικότητα, η σαφήνεια του σκοπού και η εφαρμογή της Γνωσιακής Θεωρίας των Πολυμέσων. Τα ευρήματα δείχνουν ότι το ΕΥ επιδεικνύει υψηλή χρηστικότητα, με σαφή και αναγνωρίσιμα στοιχεία πλοήγησης και αξιόπιστους υπερσυνδέσμους. Υποστηρίζει αποτελεσματικά και καθοδηγεί τους μαθητές μέσω της χρήσης συμβουλών μελέτης, οπτικών ενδείξεων και επεξηγηματικών σχολίων, αν και υπάρχει περιθώριο βελτίωσης στην παροχή εισαγωγικών βίντεο και πιο επεξηγηματικών σχολίων. Τα υλικά προάγουν την αλληλεπίδραση και τον προβληματισμό μέσα από διάφορες δραστηριότητες και υποστηρίζουν τη συνεργατική μάθηση και την αυτοαξιολόγηση. Η σαφήνεια του σκοπού και η ευθυγράμμιση των μαθησιακών στόχων με το περιεχόμενο είναι εμφανείς, συμβάλλοντας στα κίνητρα των μαθητών και στην επίτευξη των στόχων. Η εφαρμογή των αρχών μάθησης πολυμέσων ενισχύει τη δέσμευση και την εξατομίκευση, ενώ η ενσωμάτωση πολυμέσων και διαδραστικών στοιχείων υποστηρίζει την ενεργή μάθηση και την αυτοαξιολόγηση. Παρά αυτά τα δυνατά σημεία, η μελέτη προσδιορίζει τομείς προς βελτίωση, όπως η προσθήκη εισαγωγικών βίντεο, η καλύτερη ισορροπία του μήκους του κειμένου και η ενίσχυση των εισαγωγικών δραστηριοτήτων για τη διευκόλυνση της μάθησης. Συνολικά, η μελέτη υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα του καλοσχεδιασμένου ψηφιακού ΕΥ σε ένα πλαίσιο εκπαίδευσης εξ αποστάσεως, υπογραμμίζοντας τις δυνατότητες των μαθητών να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους γύρω από την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Φυσική περιγραφή xvi, 169 σ. : εικ., πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Educational Material
Internet Dangers
Internet Safety
School Distance learning
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Εκπαιδευτικό Υλικό
Κίνδυνοι Διαδικτύου
Σχολική ΕξΑΕ
Ημερομηνία διάθεσης 2024-12-05
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 8

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0