Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ για την εκμάθηση των μουσικών οργάνων της Συμφωνικής Ορχήστρας για μαθητές Ε' & Στ' δημοτικού  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441964
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση συμπληρωματικής σχολικής ΕξΑΕ για την εκμάθηση των μουσικών οργάνων της Συμφωνικής Ορχήστρας για μαθητές Ε' & Στ' δημοτικού
Άλλος τίτλος The creation, the implementation and the evaluation of complementary educational material for the teaching of the musical instruments of the Symphony Orchestra to students of the 5th and 6th grade of primary school
Συγγραφέας Κουτελιδάκη, Δημοκρατία Νεκταρία
Σύμβουλος διατριβής Μουζάκης Χαράλαμπος
Μέλος κριτικής επιτροπής Μανούσου Ευαγγελία
Τρούλη Καλλιόπη
Περίληψη Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η δημιουργία, η υλοποίηση και η αποτίμηση του συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού για την εκμάθηση των μουσικών οργάνων της Συμφωνικής Ορχήστρας για μαθητές που φοιτούν στην Ε' και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Ο αριθμός των συμμετεχόντων ήταν δεκαέξι. Πιο συγκεκριμένα, συμμετείχαν δέκα εκπαιδευτικοί μουσικής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ένας κριτικός φίλος- ειδικός στο σχεδιασμό περιβαλλόντων ΕξΑΕ- και πέντε μαθητές, οι οποίοι φοιτούσαν σε σχολείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Από τους πέντε μαθητές οι δύο φοιτούσαν στην Ε' και οι υπόλοιποι τρεις στην Στ' τάξη του Δημοτικού Σχολείου Σταυρωμένου στο Ρέθυμνο της Κρήτης. Οι συμμετέχοντες, μέσω της μελέτης του εκπαιδευτικού υλικού, κλήθηκαν να απαντήσουν ερωτηματολόγια που αφορούσαν την αποτίμηση του υλικού, καθώς και να αξιολογήσουν το παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, "Γίνε για μια μέρα μαέστρος", στο οποίο συμμετείχαν στη Δημοτική Φιλαρμονική του Δήμου Ρεθύμνης. Πρόκειται για ένα παιχνίδι μεταγνωστικής αξιολόγησης που προάγει τη γνώση μέσα από την εξερεύνηση. Η παρούσα έρευνα αποβλέπει στην ανάλυση ενός νέου περιβάλλοντος εκμάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία σε συνθήκες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και με τη χρήση των χωρο-ευαίσθητων παιχνιδιών. Το συμπληρωματικό υλικό συνέβαλε στην ανάπτυξη της εκπαίδευσης ίσων ευκαιριών προσδίδοντας ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα στο ρόλο του μαθητή. Όλοι οι συμμετέχοντες κατέθεσαν θετικά σχόλια καθώς και προτάσεις βελτίωσης αυτού του συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού. Τέλος, υπογραμμίζεται ότι τα συμπεράσματα έρχονται σε αρμονία με τις αρχές της ΕξΑΕ και τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού.
Φυσική περιγραφή 158 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Additional educational material
Augmented reality games.
E-learning
Mobile learning
Musical instruments
Κινητή μάθηση
Παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας
Συμπληρωματικό υλικό
Συμφωνική Ορχήστρα
Σχολική ΕξΑΕ
Ημερομηνία έκδοσης 2020-07-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 291

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 9