Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Οδηγός απουσιών μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης : σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση καθηγητών σε θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της Δευτεροβάθμιος Εκπαίδευσης  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000441980
Τίτλος Οδηγός απουσιών μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης : σχεδιασμός, ανάπτυξη και αποτίμηση εκπαιδευτικού υλικού με τη μέθοδο της ΕξΑΕ για την επιμόρφωση καθηγητών σε θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της Δευτεροβάθμιος Εκπαίδευσης
Άλλος τίτλος Guide for students absences of Secondary Education : design, development and evaluation of educational material with the method of distance education for the training of teachers in matters of organization of school life in Secondary Education
Συγγραφέας Τσαγκαράκη, Ευαγγελία
Σύμβουλος διατριβής Κιουλάνης Σπύρος
Μέλος κριτικής επιτροπής Μανούσου Ευαγγελία
Ιερωνυμάκης Ιωάννης
Περίληψη Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας, δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε διαδικτυακό περιβάλλον μάθησης, με σκοπό την επιμόρφωση καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα σε θέματα που αφορούν τη φοίτηση των μαθητών. Πρόκειται για έναν Οδηγό Απουσιών Μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Απευθύνεται σε όλους τους καθηγητές, γυμνασίων και λυκείων, αφού σχετίζεται άμεσα με τις απουσίες των μαθητών που καταχωρούνται κατά τη διάρκεια του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος. Πραγματοποιήθηκε έρευνα πάνω στις απόψεις των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην επιμόρφωση, για την αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό υλικό έτυχε μεγάλης αποδοχής και ικανοποίησε πλήρως όλους τους εκπαιδευτικούς του δείγματος. Ο Οδηγός Απουσιών είναι κατατοπιστικός, σαφής και αποτελεσματικός, παρέχει τις απαραίτητες οδηγίες και την ανατροφοδότηση που οδηγεί τους επιμορφούμενους στην αυτόνομη μάθηση, προσφέροντας τους ένα εύχρηστο, αρμονικό στην εμφάνιση και φιλικό περιβάλλον επιμόρφωσης. Ταυτόχρονα, οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί ενθουσιάστηκαν με αυτό τον τρόπο επιμόρφωσης και εξέφρασαν την επιθυμία τους να επιμορφωθούν με τη μέθοδο της εξΑΕ και σε άλλα θέματα που σχετίζονται γενικότερα με το εκπαιδευτικό τους έργο.
Φυσική περιγραφή 80 σ. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult education
Distance learning
Educational material
Student absences
Student attendance
Teacher training
Απουσίες μαθητών
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εκπαιδευτικό υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Φοίτηση μαθητών
Ημερομηνία έκδοσης 2019-11-24
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 13

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0