Your browser does not support JavaScript!

Αρχική    Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μίας ολοκληρωμένης e - learning παρέμβασης επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα «Εφαρμογή, Προοπτικές και Εμπόδια Υλοποίησης της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης" / Πρεσβεία – Μαρία Κουτσοθανάση.  

Αποτελέσματα - Λεπτομέρειες

Προσθήκη στο καλάθι
[Προσθήκη στο καλάθι]
Κωδικός Πόρου 000464434
Τίτλος Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση μίας ολοκληρωμένης e - learning παρέμβασης επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα «Εφαρμογή, Προοπτικές και Εμπόδια Υλοποίησης της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης" / Πρεσβεία – Μαρία Κουτσοθανάση.
Άλλος τίτλος Design, implementation and evaluation of an integrated e-learning intervention for the training of Primary Education teachers on the subject of "Implementation, Prospects and Obstacles of the Implementation of Inclusive Education"
Συγγραφέας Κουτσοθανάση, Πρεσβεία – Μαρία
Σύμβουλος διατριβής Καρβούνης Λάμπρος
Μέλος κριτικής επιτροπής Κωστίδης Κωνσταντίνος
Μουζάκης Χαράλαμπος
Περίληψη Στα πλαίσια της παρούσας διπλωματικής εργασίας, δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχετικά με τη Συμπερίληψη. Το εκπαιδευτικό υλικό σχεδιάστηκε στο διαδικτυακό λογισμικό H5P τόσο λαμβάνοντας υπόψη τη μεθοδολογία και τις αρχές της ΕξΑΕ όσο και τις προδιαγραφές της εκπαίδευσης ενηλίκων. Στη συνέχεια τοποθετήθηκε στην πλατφόρμα Chamilo και δόθηκε στους εκπαιδευτικούς με σκοπό τη μελέτη και την αξιολόγησή του. Η επιμόρφωση των συμμετεχόντων πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως και ακολούθησε η διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας. Το εκπαιδευτικό υλικό («Η Συμπεριληπτική Εκπαίδευση») διαρθρώθηκε σε έξι διδακτικές ενότητες ώστε οι επιμορφούμενοι να εισάγονται σταδιακά στο εν λόγω γνωστικό αντικείμενο. Κάθε ενότητα πραγματεύεται και έναν διαφορετικό άξονα της Συμπερίληψης, με σκοπό να δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη να εστιάζει σε συγκεκριμένες πληροφορίες και χαρακτηριστικά της εν λόγω μεθόδου και να προσλαμβάνει αρτιότερα τη νέα γνώση. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο, το οποίο στάλθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στους εκπαιδευτικούς και αποτελούταν από ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Σκοπός ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την εξ αποστάσεως επιμόρφωση και να αξιολογηθεί το εκπαιδευτικό υλικό ως προς το περιεχόμενό του, την ευχρηστία του, την επιστημονική του συνοχή και τεκμηρίωση. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το εκπαιδευτικό υλικό κρίνεται ικανό να πραγματώσει το σκοπό του. Επίσης, το περιεχόμενό του χαρακτηρίζεται ενδιαφέρον, χρήσιμο, κατανοητό και προσοδοφόρο για τη μαθησιακή διαδικασία. Τέλος, η εξ αποστάσεως επιμόρφωση αποτελεί ένα σύγχρονο τρόπο επαφής των εκπαιδευτικών με νέες γνώσεις αλλά φαίνεται ότι εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο συνδυασμός της με διά ζώσης συναντήσεις.
Φυσική περιγραφή xv, 204 σ. : πιν. ; 30 εκ.
Γλώσσα Ελληνικά
Θέμα Adult Education
Distance Education
Distance Learning
Distance Learning Educational Material
Inclusion
Inclusive Education
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό
Συμπερίληψη
Συμπεριληπτική εκπαίδευση
Ημερομηνία διάθεσης 2024-03-20
Συλλογή   Σχολή/Τμήμα--Σχολή Επιστημών Αγωγής--Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
  Τύπος Εργασίας--Μεταπτυχιακές εργασίες ειδίκευσης
Εμφανίσεις 4

Ψηφιακά τεκμήρια
No preview available

Κατέβασμα Εγγράφου
Προβολή Εγγράφου
Εμφανίσεις : 0